نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 02 خرداد 1399
ساعت 09:00

Take-Two در پنج سال آینده 93 بازی عرضه می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Take-Two Interactive مالک شرکت‌های Rockstar و 2K Games گفته که تا سال ۲۰۲۵ قصد عرضه ۹۳ بازی را دارد.

کمپانی Take-Two Interactive که مالکیت شرکت‌های بازی‌سازی بزرگی نظیر Rockstar و 2K Games را در اختیار دارد، اخیرا در یک جلسه گزارش به سرمایه‌گذاران اعلام کرده که در مجموع و در طول پنج سال آینده، ۹۳ بازی از استودیوهای زیرمجموعه خود را منتشر خواهد کرد. پیرامون این لاین‌آپ پرتعداد، Take-Two اشاره کرده که «این قدرتمندترین خط تولید و خروجی است که در تاریخ شرکت» وجود داشته است. هرچند در همین رابطه، تیک تو گفته که لاین‌آپ بازی‌های شرکت تا پایان سال مالی کنونی (مارس ۲۰۲۱ - فروردین ۱۴۰۰) از نظر عرضه بازی‌های جدید «کم‌تعداد» است. با این حال در یک افق دید طولانی‌مدت‌تر، به نظر شرکت قصد عرضه چندین موج از بازی‌های جدید را از سال مالی ۲۰۲۲ به بعد دارد.

با توجه به تعداد بسیار زیادی تیم بازی‌سازی که در زیرمجموعه این ناشر بزرگ فعالیت می‌کنند، گمانه‌زنی‌ها درباره اینکه این ۹۳ بازی می‌توانند کدام عناوین جدید باشند بسیار متنوع است. در این خصوص، دنیل احمد از اینسایدرها و تحلیلگران صنعت گیم، گفته که ۶۳ بازی از این ۹۳ بازی، «بازی‌های بین متوسط تا اصلی هستند» و ۱۲ مورد هم »عناوین معمول و آرکید» می‌باشند.

تیک تو همچنین گرچه وعده عرضه ۹۳ بازی جدید را در طول پنج سال بعد می‌دهد، ولی احتمالا مهم‌ترین دغدغه طرفداران بازی بعدی شرکت راک‌استار گیمز است که بنابر اظهارات برخی اینسایدرها، این پروژه درواقع Grand Theft Auto 6 است و در حال حاضر، ظاهرا در مراحل اولیه تولید قرار دارد. در همین رابطه، IGN هم به نقل از یک منبع داخلی تایید کرده که گمانه‌زنی‌ها درباره شروع مراحل ساخت GTA 6 توسط استودیو راک‌استار به احتمال بسیار زیاد درست است. در صورتی که این خبر صحت داشته باشد، به نظر نمی‌رسد که تا آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی از این بازی باشیم.

در دیگر خبرهایی که از Take-Two Interactive منتشر شده بود، این بود که مجموع فروش بازی GTA 5 حالا از مرز ۱۳۰ میلیون نسخه نیز عبور کرده که یک آمار به واقع خیره‌کننده برای این بازی شدیدا محبوب که هفت سال هم از عرضه آن می‌گذرد به حساب می‌آید. به علاوه دیگر بازی راک‌استار یعنی Red Dead Redemption 2 هم حالا بیش از ۳۱ میلیون نسخه فروش داشته است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.