نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 03 خرداد 1399
ساعت 18:00

دو رویداد جدید دیگر برای Summer Game Fest تایید شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ جف کیلی اخیرا تایید کرده که دو رویداد جدید دیگر نیز در برنامه Summer Game Fest برگزار می‌شوند.

با توجه به کنسل شدن رویداد E3 2020 به دلیل بحران شیوع ویروس کرونا، تهیه‌کننده و مجری رویدادهای سالانه The Game Awards یعنی جف کیلی، مدتی پیش خبر از برگزاری یک برنامه جامع خبری و دیجیتالی تحت عنوان Summer Game Fest را داد که در آن، همه رویدادهای آنلاین خبری و ... مرتبط با گیم در فصل تابستان ۲۰۲۰ مورد پوشش خبری قرار می‌گیرند. کیلی در ارتباط با این رویداد، اخیرا گفته که طرفداران می‌توانند منتظر دو رویداد جدید دیگر هم باشند. این شامل دو رویداد تحت عنوان developer showcase events است که برنامه اول در روز ۲۲ ژوئن (۲ تیر) و برنامه دوم هم در روز ۲۰ جولای (۳۰ تیر) پخش خواهد شد. کیلی که این اطلاعیه را از طریق یک پست جدید از حساب رسمی خود منتشر کرده، گفته که در این برنامه‌ها می‌توانیم شاهد اطلاعات و خبرهای جدید از چندین بازی مختلف توسط سازندگان و ناشران متفاوت باشیم.

به گفته جف کیلی، این دو رویداد با همکاری با رویداد جانبی دیگری به نام Day of the Devs برگزار می‌شود که توسط iam8bit و استودیو Double Fine ترتیب داده شدند. درحال حاضر امکان ثبت‌نام بازی‌سازان و ناشران در Day of the Devs هم ایجاد شده و عناوینی که تا زمان اجرای برنامه عرضه نشدند، امکان ثبت‌نام و پوشش خبری پیدا می‌کنند.

آخرین باری که کیلی به یک رویداد خبری به عنوان showcase اشاره کرده بود، بازی Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 معرفی شد و این برنامه شامل مصاحبه کیلی با Tony Hawk نیز بود. با در نظر گرفتن این پیش‌زمینه، می‌توان انتظار داشت که عناوین جالب‌توجه دیگری هم در رویداد Day of the Devs نمایش داشته باشند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.