نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 06 خرداد 1399
ساعت 18:00

به زودی اخبار جدیدی از پروژه‌های جدید Quantic Dream منتشر می‌شود

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو محبوب کوانتیک دریم، وعده داده که طرفداران به زودی خبرهای تازه‌ای را از پروژه‌های بعدی آن‌ها خواهند شنید.

طرفداران بازی‌های ویدیویی، استودیو کوانتیک دریم را بیش از هر چیز به خاطر ساخت بازی‌های عمیقا داستان‌محور و پر رمز و راز آن‌ها می‌شناسند؛ استودیویی که البته تقریبا برای یک دهه آثار خود را به صورت انحصاری کنسول‌های پلی‌استیشن عرضه می‌کرد. این تیم فرانسوی، البته از سال ۲۰۱۹ تحولات جالبی را پشت سر گذاشت و حالا تبدیل به شرکتی شده که کار توزیع و نشر بازی‌های خود را نیز انجام می‌دهد. با توجه به این تغییر، در سال گذشته شاهد عرضه تعدادی از بازی‌های مهم آن‌ها برای پی‌سی و مشخصا از طریق Epic Games Store نیز بودیم.

پیرامون این استودیو، اخیرا دیوید کیج و Guillaume de Fondaumière صحبت‌های جدیدی را در کانال توییچ جدیدشان مطرح کردند که این صحبت‌ها، پیرامون آینده این شرکت بود. این بحث جالب گرچه شامل معرفی بازی خاصی نبود، ولی در یک بخش موسس استودیو یعنی دیوید کیج، اشاره کرد که آن‌ها درحال حاضر روی «چندین پروژه مختلف و جذاب» کار می‌کند و شرکت «به زودی» خبرهای جدیدی را پیرامون این پروژه‌ها به اشتراک خواهد گذاشت.

لازم به ذکر است که کیج در اوایل سال ۲۰۲۰ نیز وعده داده بود که طرفداران، در ادامه این سال خبرهای مهمی را از Quantic Dream دریافت می‌کنند. این کارگردان مطرح بازی‌های ویدویی، همچنین در سال ۲۰۱۹ نیز در یک جا اشاره کرده بود که شرکت آن‌ها مایل است روی بازی‌ها و تجربه‌های کوتاه‌مدت‌تر هم کار کند و به این ترتیبت، می‌توان حدس زد که این تیم فرانسوی به دنبال تولید بازی‌هایی با حالت اپیزودیک و چند قسمتی است، هرچند درنهایت باید منتظر خبرهای مرتبط و رسمی‌تر در آینده نزدیک بود. پیرامون این استودیو، مدتی پیش نیز فاش شد که سه بازی Detroit: Become Human، Beyond: Two Souls و Heavy Rain، پس از عرضه سال ۲۰۱۹ روی پی‌سی و لانچر اپیک گیمز استور، به زودی برای کاربران استیم نیز عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.