نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 11 خرداد 1399
ساعت 12:00

اظهارنظر ناامیدکننده مدیرعامل Take-Two درباره Google Stadia

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استراوس زلنیک مدیرعامل شرکت Take-Two، گفته که گوگل وعده‌های اغراق‌آمیزی را تا پیش از لانچ Google Stadia داده بود.

یکی از بزرگ‌ترین خبرهای اوایل سال ۲۰۱۹، اعلام ورود گوگل به بازار صنعت گیم از طریق پلتفرم گیمینگی جدیدی به نام Google Stadia بود. این سرویس که تنها به صورت آنلاین و استریمی، قابلیت تجربه بازی‌های مختلف را به مشترکین می‌دهد، کار خود را رسما از حدود ۶ ماه پیش آغاز کرد و بنا به نظر بسیاری از تحلیلگران، گوگل نتوانست لانچ بزرگی برای این پلتفرم جدید داشته باشد. این شرکت در اوایل معرفی پلتفرم، چندین وعده بزرگ داد که برخی از آن‌ها در روز لانچ محقق نشدند و برخی دیگر حتی تا به امروز نیز در دسترس قرار نگرفتند. جدای از این وعده‌ها، نحوه فعالیت خود پلتفرم که هم نیاز به خریداری اشتراک و هم خریداری جداگانه بازی‌ها دارد، در کنار نیاز به یک اتصال قدرتمند اینترنت باعث شده تا استقبال کلی از سرویس بسیار پایین‌تر از برآوردهای اولیه باشد.

استراوس زلنیک مدیرعامل شرکت Take-Two که کمپانی‌هایی نظیر Rockstar Games و 2K را به عنوان زیرمجموعه خود در اختیار دارد، به تازگی اظهارنظرهای ناامیدکننده‌ای درباره پلتفرم گوگل استیدیا داشته است. او در این رابطه گفت:

پلتفرم Stadia لانچ آهسته و کندی داشت. فکر می‌کنم که در اینجا شاهد وعده‌های اغراق‌آمیزی در زمینه تکنولوژی بویدم و سرویسی که این پلتفرم می‌تواند دراختیار بگذارد و همین موارد نیز به ناامیدی مشتریان منتهی شد.

هر وقت که شما تصمیم به گسترده‌تر کردن دایره توزیع بگیرید، احتمالا محدوده مخاطبانتان را هم گسترش می‌دهید. به همین خاطر هم بود که ما با سه بازی از عرضه پلتفرم استیدیا حمایت کردیم و همچنان هم به پشتیبانی از سرویس‌های با کیفیت استریم بازی، به عنوان یک مدل تجاری منطقی پشتیبانی خواهیم کرد. استریم بازی به نظرم در طول زمان سرانجام جواب خواهد داد... با این حال این عقیده که استریمینگ درحدی عالی است که انقلابی خواهد بود و بسیاری از افراد تمایل پیدا می‌کنند که این مدل از تجربه گیم را داشته باشند، در حالی که دیگر تمایلی به خریدن کنسول نخواهند داشت، به نظرم ایده‌ای است که مشخص شده درست نیست.

Take-Two در زمان لانچ پلتفرم استیدیا، در مجموع سه بازی Red Dead Redemption 2، NBA 2K20 و Borderlands 3 را برای این پلتفرم عرضه کرده بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.