نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 26 خرداد 1399
ساعت 12:00

ظاهرا داشبورد Xbox Series X مشابه Xbox One خواهد بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش تایید نشده فاش می‌کند که طراحی داشبورد Xbox Series X مشابه Xbox One اما سریع‌تر و چابک‌تر از آن خواهد بود.

در طول هفته‌های اخیر، گزارش‌های غیررسمی منتشر شد که به تغییر پیدا کردن طراحی و ظاهر فروشگاه ایکس‌باکس، همزمان با عرضه Xbox Series X اشاره می‌کردند. همین گزارش‌ها، همچنین احتمال می‌دادند که طراحی جدید این فروشگاه در داشبورد هر دو کنسول Xbox Series X و Xbox One نیز یکسان باشد. پیرامون ظاهر کلی داشبورد کنسول جدید مایکروسافت، Tom Warren از وب‌سایت The Verge به تازگی در چند پست توییتری اظهارنظرهای جدیدی را منتشر کرده است. به گفته Warren، داشبورد کنسول بعدی، مشابه Xbox One است که البته حالا کار کردن با آن تجربه سریع‌تری دارد و قابلیت‌های جدیدی هم به آن اضافه می‌شود.

می‌توانم تایید کنم که داشبورد Xbox Series X مشابه داشبورد فعلی Xbox One است. مایکروسافت البته تعدادی ویژگی جدید براساس قابلیت‌های کنسول به آن اضافه خواهد کرد. با این حال رابط کاربری و UI طراحی یکسانی با ایکس‌باکس وان خواهد داشت. سرعت کار و تجربه کاربری نیز ارتقا پیدا می‌کند.

فکر می‌کنم که همسان بودن داشبوردهای این دو کنسول چیز خوبی است. بهبودها و ارتقاهای بیشتری هم برای این رابط کاربری در راه هستند. همچنین یک اپلیکیشن فروشگاه جدید هم عرضه می‌شود. در مجموع داشبورد فعلی مرتبا درحال ارتقا بوده و به همین روند هم ادامه می‌دهد.

لازم به ذکر است که مایکروسافت تاکنون پیرامون این اظهارنظر واکنشی نشان نداده است و به این ترتیب نمی‌توان با قطعیت آن را تایید کرد. با این حال منبع گزارش، و همچنین در نظر گرفتن اینکه استراتژی مایکروسافت در شروع نسل بعد متفاوت خواهد بود و شرکت مایل است Xbox Series X، هماهنگی کاملی با Xbox One و سایر پلتفرم‌ها نظیر PC و xCloud داشته باشد، استفاده از رابط کاربری مشابه در آن‌ها به نظر منطقی می‌رسد.

کنسول بازی خانگی نسل نهمی ایکس‌باکس سری ایکس، در تعطیلات پایانی سال 2020 وارد بازارهای جهانی می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.