نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 31 خرداد 1399
ساعت 12:00

سرویس EA Access در پاییز به استیم راه پیدا می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ الکترونیک آرتز پنجره زمانی عرضه سرویس EA Access برای کاربران پلتفرم Steam را برای فصل پاییز 2020 اعلام کرد.

الکترونیک آرتز در جریان رویداد اخیر EA Play، سرانجام پنجره زمانی را برای عرضه سرویس EA Access در پلتفرم Steam مشخص کرد. گفتنی است که EA Access یک سرویس اشتراکی ماهانه (یا سالانه) است که به مشترکین خود، تقریبا دسترسی به اکثر بازی‌ها و فرنچایزهای الکترونیک آرتز را می‌دهد و این اشتراک، همچنین شامل ارائه تخفیف‌های مختلف نظیر خرید بازی یا محتواهای داخل بازی‌ها و مشارکت در دوره‌های بتا برای عناوین آینده نیز می‌شود. با توجه به اینکه مدتی پیش نیز فاش شده بود که این سرویس به زودی برای کاربران استیم نیز عرضه می‌شود، حالا کاربران این پلتفرم پنجره زمانی مشخصی را برای این عرضه دارند.

براساس گزارش اخیر، دو بازی Titanfall 2 و The Sims 4 که اخیرا به استیم اضافه شدند نیز قرار است در زمان عرضه EA Access در این سرویس وجود داشته باشند. EA البته صحبتی درباره چیزی مشابه Origin Access Premium در استیم نکرده است، سرویس اشتراکی ویژه‌ای که یک هفته دسترسی جلوتر از موعد عرضه به عناوین خریداری شده این ناشر می‌دهد.

سرویس EA Access در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد و در پی‌سی از طریق لانچر اختصاصی شرکت یعنی Origin هم عرضه می‌شود. این سرویس در پی‌سی، در حال حاضر در دو سطح Origin Access Basic که شامل دسترسی به ده‌ها بازی از شرکت EA و ناشران دیگر می‌شود و با قیمت 5 دلار عرضه می‌شود. سطح دوم نیز با عنوان Premier و با قیمت 15 دلار، شامل دسترسی کامل به بازی‌ها تا یک هفته قبل از عرضه رسمی نیز می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.