نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 31 خرداد 1399
ساعت 15:00

موعد عرضه FIFA 21 مشخص و عرضه آپدیت رایگان نسل نهمی نیز تایید شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام EA، بازی FIFA 21 در اوایل پاییز عرضه و پس از لانچ کنسول‌های نسل نهمی، آپدیت رایگان و مخصوصی هم برای این کنسول‌ها دریافت می‌کند.

الکترونیک آرتز اخیرا اقدام به برگزاری رویداد دیجیتال و خبری خود با عنوان EA Play کرد، که در آن خبرهای جدیدی از برخی عناوین شرکت منتشر شد. درحالی که این رویداد شامل خبر خاصی درباره بازی امسال سری فیفا نبود، وب‌سایت این فرنچایز خبرهای تازه‌ای را درباره FIFA 21 منتشر کرده است. مهم‌ترین خبر برای علاقمندان به این سری این است که FIFA 21 قرار است در روز ۹ اکتبر (۱۸ مهر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی (اوریجین و استیم) عرضه شود. EA Sports گرچه تاریخ عرضه‌ای برای نسخه کنسول‌های نسل نهمی مشخص نکرده، ولی تایید کرده که دارندگان این بازی امکان تجربه آن روی PS5 و Xbox Series X را دارند و به علاوه آپدیت مخصوص نسل نهمی بازی را نیز به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

FIFA 21 همچنین در نسخه‌های مختلف هم عرضه می‌شود. خریدران دو نسخه ویژه بازی یعنی FIFA 21 Ultimate Edition یا Champions Edition امکان تجربه زودتر از موعد عرضه رسمی یعنی در روز ۶ اکتبر (۱۵ مهر) را پیدا می‌کنند. مشترکین EA Access و Origin Access نیز از طریق Play First trial می‌توانند از روز ۱ اکتبر (۱۰ مهر) بازی را تجربه کنند. پیرامون نسخه‌های کنسولی، دارندگان این بازی در هر دو حالت دیجیتال یا فیزیکی برای کنسول‌های فعلی، می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافی، FIFA 21 را در PS5 و Xbox Series X هم تجربه کنند که این شامل بروزرسانی رایگان و ویژه نسل نهمی بازی نیز می‌شود. EA فقط در این زمینه، توضیح کوتاهی داده که اگر مالک نسخه پلی‌استیشن 4 و فیزیکی بازی FIFA 21 هستید، باید نسخه معمولی کنسول PlayStation 5 که همراه با درایو دیسک‌خوان عرضه می‌شود را تهیه کنید چون دریافت بروزرسانی رایگان برای نسخه فیزیکی، حتما نیازمند وارد کردن دیسک در درایو است.

نکته دیگر برای بازیکنانی که این بازی را روی کنسول‌های نسل نهم تجربه می‌کنند، این است که EA انتقال پیشرفت‌ها از جمله فایل ذخیره، Ultimate Team و Volta Football را از پلتفرم کنونی به پلتفرم نسل بعدی تایید کرده است. با این حال پیشرفت‌های مربوط به سشن‌های آنلاین، حالت کو-آپ، حالت career و pro clubs با توجه به اینکه درارتباط با کنسول‌های مشخصی هستند، در ارتقا به کنسول نسل بعد منتقل نخواهند شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.