نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 31 خرداد 1399
ساعت 18:00

EA در طول ۱۲ ماه آینده ۷ بازی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌کند

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بنا به اعلام الکترونیک آرتز، این ناشر در طول ۱۲ ماه آینده قصد عرضه ۷ بازی برای Nintendo Switch را دارد.

علیرغم محبوبیت بسیار بالای Nintendo Switch و همچنین پشتیبانی عالی بازیسازان Third Party از این پلتفرم هیبریدی، الکترونیک آرتز یکی از معدود ناشران بزرگی است که مدت‌هاست به خاطر عدم پشتیبانی مناسب از این پلتفرم با انتقاد مواجه بوده است. در همین زمینه، به نظر می‌رسد که این شرکت قصد ایجاد تغییراتی در استراتژی خود دارد و به زودی در پشتیبانی از نینتندو سوییچ جهش گسترده‌ای صورت می‌دهد. این موضوع که در جریان رویداد اخیر EA Play اعلام شد، فاش می‌کند که این کمپانی در طول ۱۲ ماه آینده، ۷ بازی خود را به سوییچ می‌آورد.

تاکنون برخی از این بازی‌ها، نظیر Burnout Paradise Remastered و Apex Legends تایید شدند که برای عرضه در فصل پاییز در نظر گرفته شده است. Lost in Random بازی جدیدی است که روز گذشته رونمایی شد و قرار است در سال ۲۰۲۱ برای سوییچ نیز عرضه شود. به علاوه امسال نیز یک بازی فیفا یعنی FIFA 21 به صورت Legacy Edition برای سوییچ نیز منتشر می‌شود.

جدای از این بازی‌ها که عرضه سوییچ آن‌ها تایید شده، گمانه‌زنی‌هایی هم برای عناوین هنوز معرفی نشده وجود دارد. در مهم‌ترین شایعه، انتشار نسخه ریمستر Mass Effect trilogy توسط برخی مورد اشاره بوده است. هرچند گفته شده که این بازی از ابتدا برای سوییچ منتشر نمی‌شود و پس از مدتی تاخیر و پس از عرضه نسخه‌های کنسول و پی‌سی به این پلتفرم می‌آید. در هر صورت باید منتظر خبرهای رسمی‌تر از جانب الکترونیک آرتز بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.