نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 18 تیر 1399
ساعت 18:00

تاریخ عرضه نسخه پی‌سی بازی Halo 3 مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو 343 Industries تاریخ عرضه آخرین بازی از سه‌گانه اورجینال سری هیلو یعنی Halo 3 را برای پی سی اعلام کرد.

براساس اعلام جدید استودیو 343 Industries، بازی Halo 3 در روز 14 جولای (24 تیر) برای پلتفرم PC نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. این بازی که اولین بار در سال 2007 و به عنوان پایان‌بخش سه گانه اورجینال سری هیلو عرضه شده بود، در قالب نسخه ریمستر و بخشی از Halo: The Master Chief Collection منتشر می‌شود.

بازی Halo 3 به عنوان فرجام و پایان دهنده داستان سه‌گانه اورجینال سری هیلو معرفی می‌شود؛ جایی که شخصیت Master Chief با Arbiter متحد می‌شود تا درنهایت به جانگ بشریت با Covenant پایان ببخشند. پیرامون نسخه پی‌سی بازی، این نسخه به صورت ریمستر عرضه خواهد شد و از ویژگی‌های جدیدی نیز پشتیبانی خواهد کرد. پشتیبانی از ابعاد تصویر Ultrawide، تنظیمات جدید field of view، پشتیبانی از ماوس و کیبورد (قابل سفارشی‌سازی)، پشتیبانی از رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 و بسیاری قابلیت دیگر در این نسخه از بازی وجود خواهد داشت. استودیو همچنین وجود مادهای اورجینال از جمله همه 24 نقشه بخش چندنفره، حالت Forge and Theater را در این نسخه تایید کرده است.

همان‌طور که اشاره شد، بازی Halo 3 در روز 14 جولای (24 تیر) برای پلتفرم PC منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.