نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 19 تیر 1399
ساعت 09:00

تاریخ عرضه بازی The Dark Pictures Anthology: Little Hope فاش شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Supermassive Games با نمایش تریلر جدیدی از The Dark Pictures Anthology: Little Hope، تاریخ عرضه بازی را فاش کرد.

مدتی پیش بود که خبری مبنی بر تاخیر خوردن عرضه بازی The Dark Pictures Anthology: Little Hope به عنوان دومین قسمت از همین مجموعه، به دلیل بحران کرونا منتشر شده بود. در خبر قبلی، استودیو سوپرمسیو اعلام کرده بود که بازی قرار است در تاریخی نامشخص در فصل پاییز منتشر شود. در همین زمینه، به تازگی تریلر جدیدی منتشر شده که تاریخ عرضه بازی را برای روز 30 اکتبر (9 آبان) اعلام می‌کند. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

 

داستان این بازی، پیرامون چهار دانشجو و یک پروفسور است که خودشان را سردرگم در شهری به نام Little Hope پیدا می‌کنند. همچنین این شهر را مه غلیظی پوشانده که مانع از خروج این گروه می‌شود و به این ترتیب آن‌ها ناچار هستند تا در شهر گردش کنند و در برابر خطرات خود را زنده نگه دارند.

پیرامون خود بازی، کمپین داستانی گرچه به صورت تک نفره قابل بازی است، ولی امکان تجربه آنلاین با دو بازیکن دیگر را نیز می‌دهد. در مجموع تا پنج بازیکن به صورت کو-آپ می‌توانند کمپین بازی را تجربه کنند. براساس این گزارش، بازیکنانی که اقدام به پیش خرید بازی کنند نیز به The Curator’s Cut دسترسی پیدا می‌کنند، بخشی که شامل سکانس‌های جدید و همچنین شخصیت‌های قابل کنترل متفاوت با انتخاب‌ها و پایان‌های مخصوص است.

بازی The Dark Pictures Anthology: Little Hope در روز 30 اکتبر (9 آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.