نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 06 مرداد 1399
ساعت 09:00

Bethesda برای عناوین پرچمدار و بزرگ نسل نهمی خود استخدام می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گزارش جدید پیرامون Bethesda Game Studios نشان از شتاب گرفتن روند ساخت بازی‌های نسل بعدی شرکت دارد.

کمپانی Bethesda Game Studios حدود دو سال پیش بود که رسما دو بازی بسیار بزرگ و نقش‌آفرینی خود برای نسل بعدی کنسول‌های بازی را معرفی کرد. در این زمینه، البته نقدهای زیادی هم به شرکت به خاطر معرفی این دو یعنی Starfield و The Elder Scrolls 6، به خاطر رونمایی زودهنگام آن‌ها وارد شده بود. درحالی که در آن مقطع، هیچ کدام از پلتفرم سازان از کنسول‌های نسل نهم خود رونمایی نکرده بودند، طرفداران این روزها کاملا با هر دو کنسول بازی خانگی نسل بعد یعنی PS5 و Xbox Series X آشنایی پیدا کرده‌اند. با توجه به اینکه شرکت‌های مختلف، از عناوین نسل بعدی خود نیز رونمایی کردند، به نظر حالا باید به تدریج منتظر خبرها از بازی‌های بعدی Bethesda هم باشیم.

پیرامون این شرکت، اخیرا فاش شده که یک آگهی استخدامی جدید برای Bethesda Game Studios، از نیاز آن‌ها به طراح نورپرداز خبر می‌دهد تا روی بازی‌های پرچمدار AAA شرکت برای پی‌سی و کنسول‌ها کار کنند. پیرامون این آگهی، باید توجه داشت که با توجه به نزدیک شدن به پایان عمر کنسول‌های نسل حاضر و از راه رسیدن کنسول‌های جدید در اواخر سال 2020، عناوین پرچمدار نامبرده شرکت، به احتمال زیاد اشاره به بازی‌های در صف عرضه برای PS5 و Xbox Series X دارند، که این خصوصا برای بازی شدیدا موردانتظار The Elder Scrolls 6 صدق می‌کند.

گفتنی است که درحال حاضر مدت‌ها از زمان انتشار آخرین خبر پیرامون Starfield و The Elder Scrolls 6 می‌گذرد و می‌توان در آینده نزدیک، انتظار این را داشت که بتزدا از برنامه خود برای بازی‌های نسل بعدی شرکت بیشتر صحبت کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.