نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 07 مرداد 1399
ساعت 09:00

بیش از دو هزار نفر در ساخت Last Of Us 2 مشارکت داشتند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در مجموع سیزده استودیو خارجی و بیش از دو هزار نفر در ساخته شدن بازی The Last of Us Part 2 مشارکت داشتند.

بازی The Last of Us Part 2 با توجه به عرضه در اواخر نسل فعلی کنسول‌ های بازی و استفاده از حداکثر قدرت PS4، از نظر فنی در جایگاه بهترین‌های این نسل قرار می‌گیرد؛ موضوعی که درباره بازی اول این سری در نسل قبلی کنسول‌های بازی نیز صادق است. این یک بازی خیره‌کننده از نظر گرافیک است و واقعا از نظر سطح جزئیات می‌توان گفت که 90 درصد بازیکنان عادی هرگز متوجه برخی از این جزئیات نیز نخواهند شد. درحالی که استودیو سازنده این بازی ناتی داگ است، با این حال این تیم به تنهایی چنین بازی را تکمیل نکرده و کار و تلاش بسیاری از تیم‌ها و افراد خارج از مجموعه نیز در این پروژه وجود داشته است.

به تازگی فاش شده که در صفحه MobyGames این بازی، فهرست افراد سازنده The Last of Us Part 2 از دو هزار نفر نیز (آمار دقیق 2169 نفر) فراتر رفته است. همچنین این به معنای آن است که ناتی داگ از همکاری سیزده شرکت و استودیو خارجی نیز برای تکمیل کردن بازی بهره گرفته است. گفتنی است که این میزان افراد دخیل در ساخت پروژه‌های بزرگ از این دست موضوع جدیدی نیست، و تقریبا همه استودیوهای بزرگ برای تکمیل پروژه‌های خود، دست به هماری با شرکت‌های خارجی می‌زنند. برای مثال راک‌استار گیمز برای تکمیل بازی Red Dead Redemption 2 درمجموع از همکاری هشت هزار نفر استفاده کرد. همچنین همه این افراد نیز به صورت پیوسته و دائم با پروژه‌ها همکاری ندارند.

در مجموع با توجه به این میزان هزینه و کار برای تکمیل The Last of Us Part 2، این بازی درنهایت به یک موفقیت تجاری بزرگ نیز تبدیل شد. گفتنی است که این بازی درحال حاضر برای پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 10 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.