نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 09 مرداد 1399
ساعت 12:00

مستند پلی استیشن در اواسط شهریور ماه پخش خواهد شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به مناسبت 25مین سالگرد فعالیت پلی‌استیشن، مستندی با عنوان From Bedrooms To Billions: The PlayStation Revolution در شهریورماه پخش می‌شود.

مستند جدیدی از تاریخچه کنسول‌های پلی‌استیشن از ابتدا تاکنون، قرار است در روز 7 سپتامبر (17 شهریور) پخش شود. این مستند که From Bedrooms To Billions: The PlayStation Revolution نام دارد، شامل مصاحبه با بسیاری از شخصیت‌ها و بازیسازان صنعت گیم از جمله شینجی میکامی، هیدئو کوجیما، اندی گاوین، مارک سرنی و ... می‌شود.

مستند The PlayStation Revolution براساس آنچه که معرفی شده قرار است تاریخچه کنسول‌های بازی پلی‌استیشن سونی را مورد پوشش قرار دهد؛ مجموعه کنسول‌هایی که کار خودشان را با اولین کنسول PlayStation در سال 1995 شروع کردند و در طول این 25 سال، همواره با استقبال بزرگ طرفداران و گیمرها مواجه بودند. گفتنی است که تاریخ پخش مستند در 7 سپتامبر نیز سالگرد عرضه اولین کنسول پلی‌استیشن در 7 سپتامبر 1995 است.

در گزارش معرفی این مستند، تریلر کوتاهی از رونمایی آن نیز منتشر شده که می‌توانید در یوتیوب مشاهده کنید. این تریلر شامل بخش‌هایی از مستند اصلی شامل مصاحبه با تعدادی از بازیسازان از جمله هیدئو کوجیما، فیل هریسون، مارک سرنی و ... است. کار ساخت این مستند توسط آنتونی و نیکولا کالفیلد انجام شده، که این دو فیلمساز در سال 2014 نیز مستند From Bedrooms to Billions را با محوریت تاریخچه صنعت گیم در بریتانیا، از سال 1979 به بعد را روایت می‌کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.