نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 09 مرداد 1399
ساعت 15:00

آپدیت محتوایی بزرگ Sekiro: Shadows Die Twice در آبان عرضه می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بروزرسانی محتوایی بزرگ Sekiro: Shadows Die Twice قابلیت‌های جدیدی از جمله مبارزه مجدد با باس‌های بازی را اضافه می‌کند.

FromSoftware به تازگی خبر از عرضه یک بروزرسانی بزرگ و محتوایی برای Sekiro: Shadows Die Twice را داده، که موارد و قابلیت‌های جدیدی را به این بازی اضافه می‌کند. از جمله این ویژگی‌ها، Reflection of Strength و Gauntlet of Strength هستند که مورد دوم درواقع قابلیتی است که به بازیکنان، اجازه مبارزه مجدد با باس‌های این بازی را که قبلا شکست داده شده بودند می‌دهد.

ویژگی دیگری که به بازی اضافه خواهد شد، سه نوع «فرم» جدید برای Wolf است که البته بازیکن برای به دست آوردن هر کدام از این فرم‌ها ابتدا باید چالش یا شرایط خاصی که توسط بازی خواسته می‌شود را تکمیل کند. ویژگی دیگر یعنی Remnants قابلیتی را نظیر پیام‌های اشتراکی در بازی‌های Souls اضافه می‌کند. این‌ها شامل پیام‌هایی حداکثر ۳۰ ثانیه‌ای هستند که می‌توان با بازیکنان دیگر به اشتراک گذاشت. این پیام‌ها برای به اشتراک گذاشتن استراتژی‌های متفاوت، فاش کردن برخی اسرار و ... می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

این بروزرسانی همزمان با عرضه بازی روی گوگل استیدیا، یعنی روز 29 اکتبر (8 آبان) برای همه پلتفرم‌ها عرضه می‌شود. پیرامون فرام‌سافتور البته درحال حاضر همه توجه طرفداران به انتشار خبرهای جدید از بازی Elden Ring است که قرار است برای پلتفرم‌های نسل فعلی عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.