نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 10 مرداد 1399
ساعت 18:00

EA بیش از هر زمان دیگری مایل به خرید استودیوهای جدید است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مدیر مالی شرکت الکترونیک آرتز، اخیرا گفته که کمپانی بیش از هر زمان دیگری علاقمند به خریداری استودیوهای جدید است.

Electronic Arts در طول چند دهه گذشته، همواره به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ناشران و بازیسازان جهان مطرح بوده است. تعدادی از مشهورترین و محبوب‌ترین برندهای جهان از جمله Star Wars، FIFA و NFL به صورت رسمی با این شرکت برای ساخت بازی‌های ویدیویی قرارداد دارند و با توجه به انبوهی از IPهای معروف دیگر، این شرکت استودیوهای زیرمجموعه زیادی را نیز در اختیار دارد. EA البته از طرفی دیگر، شهرت نه چندان خوبی هم در زمینه خریداری استودیو و در ادامه به تعطیلی کشاندن آن‌ها دارد. در این بین گرچه برخی استودیوها نظیر BioWare یا Maxis زیرنظر این شرکت هنوز دوام آوردند، ولی بسیاری دیگر با سرنوشت خوبی مواجه نبودند.

مدیرمالی شرکت الکترونیک آرتز یعنی بلیک یورگنسن، اخیرا در پاسخ به سوال احتمال خریداری استودیوهای جدید توسط EA اظهارنظر تازه‌ای داشته است. گفتنی است که این سوال، پس از گزارش‌ها از احتمال فروش بخش گیمینگ کمپانی WB توسط AT&T مطرح شده است. در پاسخ به این سوال، یورگنسن گفته که EA کاملا برای تصاحب تیم‌های بازی‌سازی جدید علاقمند است و آن‌ها همواره به دنبال اضافه کردن استعدادها و IP های جدید به مجموعه خود هستند.

ما همیشه این موضوع را در نظر داریم. ما همیشه این احتمال را تحت نظر می‌گیریم و امیدواریم که استودیوهای بیشتری پیدا کنیم. این ممکن است زمان‌بر باشد، ولی اطمینان داشته باشید که شرکت بیش از هر زمان دیگری نسبت به این کار علاقمند است. از نظر ما برای موفقیت تجاری در دراز مدت، جذب استعدادهای جدید و ساختن فرنچایزهای عالی اهمیت کلیدی دارد.

یورگنسن در پاسخ به این سوال که شرکت احتمالا کدام تیم‌ها را مد نظر دارد، گفت که آن‌ها «تقریبا همه استودیوها» که مایل به خریداری هستند را بررسی می‌کنند. به این ترتیب باید دید که این کمپانی بزرگ در ادامه کار قصد خریداری کدام یک از تیم‌های بازی‌سازی را خواهد داشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.