نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 22 مرداد 1399
ساعت 18:00

بروزرسانی Grounded Mode بازی Last of Us Part 2 فردا منتشر می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ناتی داگ عرضه آپدیت جدید برای The Last of Us Part 2 شامل ویژگی‌های جدید از جمله حالت Grounded را تایید کرده است.

پس از انتشار تصویر لیک شده از دو تروفی جدید برای بازی The Last of Us Part 2، ناتی داگ اخیرا عرضه چنین آپدیتی را تایید کرده است. به گفته این استودیو، بروزرسانی جدید که شامل اضافه شدن درجه سختی Grounded، گزینه Permadeath و چندین آپشن برای تغییرات در گیم‌پلی و گرافیک بازی می‌شود را فردا 13 آگوست (23 مرداد) منتشر می‌کند.

حالت Grounded Mode برای بازیکنان نسخه اول سری آشناست و در این درجه سختی، بازیکنان با دشمنان سرسخت‌تر، کمبود منابع و HUD بسیار محدودشده بازی را دنبال می‌کردند. گزینه‌های جدیدی نیز برای بازی درحالت Permadeath اضافه شده است. این شامل آپشن جدیدی است که تنها یک جان دراختیار بازیکن می‌گذارد و مرگ به معنی Game Over است. در این زمینه البته آپشن‌هایی هم وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای تعیین چک‌پوینت استفاده کرد. برای مثال مرگ در قسمتی از بازی باعث شروع مجدد از ابتدای مرحله یا ... می‌شود.

این دو حالت، دو تروفی جدید را در قالب یک ست جدید از تروفی به بازی اضافه می‌کند؛ به این ترتیب برای کسب تروفی پلاتینیوم بازی نیازی به کسب این دو تروفی وجود ندارد. آپدیت همچنین حدود 30 گزینه را برای تغییر و تحولات جالب در گرافیک بازی هم اضافه می‌کند. بازی در حالت گرافیکی 8 بیتی، گاما، حالت وارون یا آینه از این جمله هستند. آپشن‌های جدید در زمینه گیم‌پلی، شامل گزینه one-hit kill، خشاب و مهمات نامحدود، بی‌نهایت منابع برای Cradting و ... می‌شوند. شما می‌توانید لیست کامل تغییرات را در اینجا مطالعه کنید.

The Last of Us Part 2 به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 10 از 10 را نیز در بازی مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.