نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 24 مرداد 1399
ساعت 15:00

میزان فروش بازی Destroy All Humans بیش از انتظار ناشر بوده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ناشر بازی Destroy All Humans اخیرا در گزارشی گفته که این عنوان، فروشی بیش از پیش‌بینی‌های اولیه داشته است.

در طول چند سال گذشته، عناوین ریمیک و بازسازی در صنعت گیم با استقبال خوبی مواجه بودند؛ موضوعی که باعث می‌شود تا ناشران مختلف نیز زمینه را برای احیا فرنچایزهای قدیمی‌تر خود، در قالب نسخه‌های ریمیک و مدرن فراهم ببینند. یکی از عناوین ریمیک سال 2020 که اخیرا نیز عرضه شده، بازی Destroy All Humans! محصول Black Forest Games بوده است که اتفاقا عملکرد خوبی از آن شاهد بودیم.

این بازی که توسط THQ Nordic منتشر شده، اخیرا کمپانی مالک آن یعنی Embracer Group گزارش مالی سه ماهه خودش را منتشر کرده است. در این گزارش که به موفقیت بازی Destroy All Humans اشاره شده، Lars Wingefors رئیس شرکت گفته که مسئولان تا پیش از عرضه بازی، برآوردهای مشخصی از میزان فروش داشتند که درنهایت عملکرد عالی بازی، باعث شده تا میزان فروش بیشتر از تخمین‌های اولیه باشد. به گفته او، این فقط در ارتباط با فروش نیست و بازخوردهای دریافت شده از جامعه طرفداران نیز نشان از عملکرد خوب بازی داشته است. Embracer و THQ Nordic البته آمار مشخصی برای فروش بازی اعلام نکردند، ولی می‌توان انتظار داشت که THQ Nordic به سرمایه‌گذاری بیشتر روی این IP روی بیاورد.

بازی Destroy All Humans درحال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.