نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 25 مرداد 1399
ساعت 09:00

بازی جدید بتمن از استودیو WB Games Montreal تایید شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو WB Games Montreal  پروژه بعدی خود که یک بازی جدید از سری Batman است را تایید کرده است.

به تازگی تایید شده که WB Games Montreal استودیو سازنده Batman: Arkham Origins، بازی بعدی خود یعنی نسخه جدیدی از مجموعه بتمن را در جریان رویداد پیش روی DC FanDome رونمایی می‌کند. پیرامون این استودیو، شایعات زیادی درباره پروژه در دست ساخت‌شان وجود داشت که از یک بازی Suicide Squad تا عنوان جدید سری بتمن متفاوت بودند. در هر صورت حالا براساس وب‌سایت رسمی DC FanDome و جدول پخش برنامه‌ها، مشخص شده که WB Games Montreal نیز در این برنامه حضور دارد و در روز 22 آگوست (1 شهریور - ساعت 10 شب به وقت ایران) از یک بازی جدید بتمن رونمایی می‌کند.

براساس جدول پخش، این رونمایی شامل جلسه پرسش و پاسخ نیز هست. پیرامون خود بازی، تاکنون شایعات بسیار زیادی درباره ساخته شدن عنوان جدید بتمن توسط WB Games Montreal  وجود داشته، که در یکی از آخرین درزهای خبری مرتبط، اشاره می‌کرد که نام این بازی Batman: Gotham Knights است. در این زمینه البته هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده، و باید برای رونمایی رسمی و کامل بازی در آینده نزدیک صبر کرد.

در جریان رویداد پیش روی DC FanDome عناوین بسیار زیادی از مدیاهای مختلف بازی، فیلم و ... معرفی می‌شوند. پیش از این حضور استودیو محبوب Rocksteady و معرفی پروژه جدید آن‌ها، یعنی بازی Suicide Squad نیز تایید شده بود. در همین رابطه و براساس جدول پخش برنامه‌های این رویداد، نام رسمی بازی راک‌استدی Suicide Squad: Kill the Justice League است که پیش از این گمانه‌زنی شده بود.

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.