نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 26 مرداد 1399
ساعت 15:00

فروش بازی Man Of Medan از 1 میلیون نسخه عبور کرده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Bandai Namco ناشر بازی The Dark Pictures Anthology: Man Of Medan اعلام کرده که فروش این عنوان از یک میلیون نسه عبور کرده است.

استودیو Supermassive Games که بیشتر به خاطر ساخت بازی محبوب و تحسین‌شده Until Dawn شناخته می‌شود، در سال گذشته از شروع یک مجموعه جدید به نام The Dark Pictures Anthology خبر داد که تا حد زیادی، با بازی Until Dawn مشابهت دارد. این یک مجموعه بازی چندقسمتی در ژانر وحشت است که نسخه اول آن یعنی Man of Medan در سال 2019 توسط شرکت Bandai Namco منتشر شد. از همین مجموعه، قسمت بعدی سری یعنی Little Hope نیز حدود دو ماه دیگر عرضه خواهد شد.

باندای نامکو ناشر بازی Man Of Medan، اخیرا اعلام کرده که این بازی موفق شده تا از زمان عرضه تاکنون بیش از 1 میلیون نسخه فروش داشته است. کمپانی ژاپنی البته آمارهای دقیق‌تری را براساس پلتفرم‌ها یا آمار فروش فیزیکی و دیجیتالی اعلام نکرده است، با این حال گزارش اعلام شده با لحن مثبتی است و به نظر باندای نامکو از عملکرد فروش این بازی رضایت دارد. Bandai Namco همچنین گفته که امیدوار است عملکرد مالی سری با توجه به در پیش بودن قسمت‌های بعدی موفقیت بیشتری کسب کند.

بازی Man Of Medan درحال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. همان‌طور که اشاره شد، قسمت بعدی این سری یعنی Little Hope در روز 30 اکتبر (9 آبان) منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.