نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 30 مرداد 1399
ساعت 12:00

زمان لانچ سرویس EA Play در استیم فاش شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ الکترونیک آرتز زمان لانچ سرویس جدید EA Play در استیم را برای روز 10 شهریور اعلام کرده است.

سرویس جدید EA Play که حاصل ادغام دو سرویس قبلی EA Access و Origin Access Basic هستند، از روز 31 آگوست (10 شهریور) در پلتفرم استیم شروع به کار خواهد کرد. مشترکین این سرویس، می‌توانند از تخفیف همیشگی 10 درصدی برای خرید همه عناوین دیجیتال EA استفاده کنند. به علاوه کتابخانه‌ای از بازی‌های مختلف شرکت، دسترسی به دوره‌های early access و ... نیز از مزایای عضویت در این سرویس اشتراکی است. همان‌طور که قبلا هم تایید شده بود، این سرویس بخش چالش‌های زمان دار را هم خواهد داشت که شامل بازی در صف عرضه FIFA 21 نیز می‌شود، و مشترکین سرویس با تکمیل این چالش‌ها، پاداش‌های جالبی هم دریافت می‌کنند.

پاداش‌های مشابه در بازی‌های دیگر این ناشر نظیر Star Wars: Squadrons هم گنجانده خواهد شد. به علاوه کتابخانه سرویس نیز شاهد اضافه شدن بازی‌های دیگری نظیر Titanfall 2، Need for Speed Heat و عناوین مختلف سری Battlefield خواهند بود. پس از لانچ رسمی سرویس در استیم، این کتابخانه به مرور زمان بازی‌های بیشتری دریافت می‌کند.

براساس گزارش قبلی در همین زمینه، سرویس اشتراکی ویژه Origin Access Premier نیز از این پس با عنوان EA Play Pro شناخته خواهد شد؛ سرویسی که مشخص نیست در روز 10 شهریور و همراه با EA Play لانچ خواهد شد یا خیر. این سرویس فقط در پلتفرم پی‌سی فعال است و به مشترکین در قبال دریافت ماهانه 15 دلار، غیر از مزایای عادی EA Play امکان تجربه کامل بازی‌های جدید از یک هفته قبل از انتشار رسمی را هم می‌دهد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.