نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 03 شهریور 1399
ساعت 12:00

نسخه PC بازی COD: Black Ops Cold War انحصاری فروشگاه Blizzard است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اکتیویژن تایید کرده که بازیکنان برای تجربه Call of Duty: Black Ops Cold War در پی‌سی، حتما باید از طریق Battle.net اقدام کنند.

براساس اطلاعات جدیدی که از بازی بعدی سری کال آو دیوتی، Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر شده، اخیرا به صورت رسمی تایید شده که این بازی در PC فقط از طریق Battle.net عرضه می‌شود. این خبر که ابتدا از طریق ایمیل‌های رسمی Blizzard Entertainment مورد اشاره قرار گرفته، نشان می‌دهد که Black Ops Cold War یک بار دیگر در این سری قرار است فقط از طریق فروشگاه بلیزارد در دسترس بازیکنان PC قرار بگیرد. این ایمیل همچنین اشاره کرده که اطلاعات بیشتر قرار است در آینده نزدیک به اشتراک گذاشته شود.

در این ایمیل همچنین اشاره شده که نسخه PC این بازی، یک بار دیگر در این سری قرار است توسط استودیو Beenox ساخته شود. گفتنی است که Beenox نیز  یک استودیو دیگر زیرمجموعه اکتیویژن است که از سال 2015، در فرایند ساخت عناوین سری کال آو دیوتی مشارکت دارد. ذکر این نکته نیز ضروری است که سازنده اصلی این بازی، Treyarch و همچنین Raven Software است و در روز 26 آگوست (5 شهریور)، قرار است به صورت رسمی رونمایی شود.

Call of Duty: Black Ops Cold War همان‌طور که از نام آن نیز پیدا است، قرار است داستان اقتباسی براساس وقایع حقیقی از دوران جنگ سرد، و مواجهه‌های دو بلوک قدرت غرب به رهبری آمریکا و شرق به رهبری شوروی را روایت کند. گفتنی است که اخیرا تصویر هنری جالبی نیز از این بازی منتشر شده که در کاور همین مطلب نیز دیده می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.