نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 03 شهریور 1399
ساعت 15:00

Cyberpunk 2077 بسته های الحاقی رایگان هم خواهد داشت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ CD Projekt Red تایید کرده که بازی Cyberpunk 2077 نیز مشابه The Witcher 3، بسته‌های الحاقی رایگان دریافت می‌کند.

با تایید استودیو سی‌دی پراجکت رد، بازیکنان بازی در صف عرضه و شدیدا موردانتظار Cyberpunk 2077 می‌توانند انتظار عرضه DLC های رایگان را هم داشته باشند. این موضوع که اولین بار در حساب رسمی استودیو مطرح شده، CD Projekt در پاسخ به اینکه آیا Cyberpunk 2077 هم بسته‌ها و محتواهای الحاقی رایگان دریافت می‌کند یا خیر پاسخ مثبت داده است.

تاکنون سی‌دی پراجکت چند بار به مشابه بودن مدل عرضه محتواهای پس از عرضه Cyberpunk 2077 به The Witcher 3 اشاره داشته، که این البته بیشتر درباره محتواهای بزرگ و پولی است. با این حال The Witcher 3 جدای از چند بسته محتواهای قابل بازی بزرگ و پولی، تعداد زیادی بسته الحاقی رایگان هم داشت، که حالا به نظر می‌رسد که Cyberpunk 2077 نیز از این نوع محتواها دریافت خواهد کرد.

Cyberpunk 2077 که ابتدا قرار بود در اوایل سال 2020 عرضه شود، با چند مرتبه تاخیر در عرضه حالا قرار است در اواخر این سال در دسترس قرار بگیرد. سازندگان از این وقت اضافی برای توسعه بیشتر و پولیش کردن بیشتر بازی استفاده می‌کنند تا تجربه این بازی شدیدا موردانتظار، درنهایت مطابق انتظارات بسیار بالای طرفداران واقع شود. از این بازی تاکنون دو رویداد خبری نیز پخش شده که در آخرین مورد، استودیو درباره دو ویژگی بازی یعنی اسلحه‌ها و همچنین بخش life path یا مسیر زندگی صحبت کرده بود. گفتنی است که life path ویژگی در شروع کمپین بازی است، که به بازیکن امکان انتخاب سه خط داستانی مختلف را می‌دهد.

بازی سایبرپانک 2077 در روز 19 نوامبر (29 آبان) برای پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و سری ایکس و پی‌سی منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.