نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 20 شهریور 1399
ساعت 15:00

انتشار No More Heroes 3 تا سال 2021 تاخیر خورد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام Grasshopper Manufacture، عرضه بازی No More Heroes 3 با توجه به ویروس کرونا تا سال 2021 تاخیر خورده است.

اطلاعیه اخیر Grasshopper Manufacture نشان می‌دهد که بازی No More Heroes 3، که اصالتا قرار بود در ادامه سال 2020 منتشر شود، حالا با توجه به ادامه بحران کرونا، با تاخیر یک ساله و در سال 2021 عرضه خواهد شد. به گفته Goichi Suda کارگردان بازی، ادامه بحران کرونا روی فرایند ساخت تاثیر منفی داشته و به این ترتیب سازندگان، امکان تکمیل این فرایند در سال 2020 را پیدا نمی‌کنند. Suda در این زمینه گفت:

پاندمی ویروس کرونا واقعا ضربه سنگینی به برنامه‌ریزی‌های ما وارد کرد که این در قالب ایجاد تاخیرهای پیش‌بینی نشده در فرایند ساخت این بازی بود. در هر صورت تیم توسعه ما حالا مجددا قدرت قبلی را پیدا کرده و اولویت‌بندی فعلی ما در زمینه کنترل کیفی و پولیش بیشتر است، که در این فاصله تاخیر خورده بودند. ما از طرفداران به خاطر این تاخیر عذرخواهی می‌کنیم، و سعی می‌کنیم تا همه تلاشمان را برای تکمیل ساخت بازی تا سال آینده میلادی صورت بدهیم.

با توجه به دیگر بخش‌های این اطلاعیه، Suda وعده داده که طرفداران در آینده نزدیک خبرها و بروزرسانی‌های بیشتری را هم در این رابطه دریافت می‌کنند. بازی No More Heroes 3 درحال حاضر به صورت انحصاری نینتندو سوییچ در دست ساخت است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.