نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 21 شهریور 1399
ساعت 15:00

قسمت سوم رویداد Night City Wire هفته دیگر برگزار می شود

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با تایید CD Projekt، قسمت سوم رویداد خبری دیجیتال Night City Wire پیرامون Cyberpunk 2077 حدود یک هفته دیگر برگزار می‌شود.

طرفداران بازی سایبرپانک 2077، به زودی می‌توانند شاهد قسمت بعدی رویدادهای خبری Night City Wire باشند. بر این اساس CD Projekt RED، اعلام کرده که قسمت سوم برنامه Night City Wire با محوریت خبرهای جدید از بازی Cyberpunk 2077، حدود یک هفته دیگر در روز 18 سپتامبر (28 شهریور - ساعت 20:30 به وقت ایران) به صورت زنده پخش خواهد شد. گفتنی است که این برنامه، ارتباطی با حضور جداگانه بازی در جریان Tokyo Game Show 2020 ندارد.

تاکنون خبرها و نمایش‌های جالبی در دو رویداد قبلی Night City Wire پخش شده، که همگی باعث شده تا عطش طرفداران برای تجربه این بازی شدیدا موردانتظار بیشتر شود. در حالی که در دو رویداد قبلی به مواردی نظیر گروه‌ها درگیر، المان‌های مختلف گیم‌پلی، اسلحه‌ها، Lifepath و ... اشاره شد، یکی از موارد مورد تمرکز در قسمت سوم، قرار است درباره موسیقی متن اورجینال بازی باشد. همچنین پیرامون این بازی، اخیرا خبرهای دیگری هم وجود داشت که از جمله آن‌ها، وجود بخش خریدهای درون‌برنامه در حالت چندنفره (و عدم وجود این بخش در کمپین داستانی اصلی بازی) و همچنین این ابراز اطمینان که بازی بعید است مجددا شاهد تاخیر در عرضه شود.

Cyberpunk 2077 در روز 19 نوامبر (29 آبان) برای پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و سری ایکس و پی‌سی منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.