نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 31 شهریور 1399
ساعت 09:00

سونی از طرفداران به خاطر برنامه پیش فروش پردردسر PS5 عذرخواهی کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی اخیرا در اطلاعیه‌ای، به صورت رسمی از طرفداران بابت مشکلات و دردسرهایی که در جریان پیش خرید PS5 صورت گرفت معذرت‌خواهی کرده است.

کمپانی سونی در جریان رویداد اخیر PS5 Showcase، پس از اعلام قیمت و زمان عرضه کنسول‌هایش، اعلام کرد که موعد پیش خرید این کنسول نیز از همان فردای آن روز شروع می‌شود. این برنامه شروع دوره پیش خرید، به سرعت تبدیل به یک مشکل بزرگ شد که در طول روزهای اخیر، از درخواست‌های پرشمار و از کار افتادن وب‌سایت برخی فروشگاه‌ها گرفته، اعلام کمبود موجودی تا پیام برخی فروشگاه‌ها به برخی پیش خریدکنندگان که ممکن است در موعد تعیین شده کنسول به دست آن‌ها نرسد، باعث نقدهای فراوانی به سونی شده بود. همه این‌ها هم البته درحالی بود که این شرکت، چندماه پیش رسما وعده داده بود که از مدتی قبل از شروع دوره پیش خرید، طرفداران را از این تاریخ‌ها مطلع می‌کند. در ارتباط با این مشکلات، سونی اخیرا در حساب رسمی توییتری پلی‌استیشن اطلاعیه‌ای منتشر و از طرفداران پوزش خواسته است.

اجازه دهید صادقانه بگوییم: پیش‌خرید کنسول‌های PS5 می‌توانست بسیار منظم‌تر و بهتر انجام شود. ما صمیمانه پوزش می‌خواهیم.

در طول چند روز آینده، ما کنسول‌های بیشتری را برای پیش فروش فراهم می‌کنیم و خرده‌فروشان و فروشندگان، در این رابطه اطلاعات بیشتری را منتشر خواهند کرد.

و درنهایت اینکه تا پایان سال 2020 کنسول‌های PS5 بیشتری در بازار عرضه خواهد شد.

همان‌طور که اشاره شد و علیرغم وعده قبلی، اعلام زمان شروع پیش‌خرید این کنسول‌ها به صورت ناگهانی و با عجله انجام شد، و با توجه به مشکلات و نقدهای پرشماری که در این روزها مطرح بوده، عذرخواهی و اعلام برنامه‌های آینده قدم خوبی از جانب شرکت است. گفتنی است که در طرف مقابل و برنامه پیش خرید Xbox Series X/S، مایکروسافت از مدتی پیش روز 22 سپتامبر/فردا را به عنوان موعد شروع پیش خرید این کنسول‌ها اعلام کرده بود.

کنسول‌های بازی PlayStation 5 با قیمت 500 دلار و PlayStation 5 Digital Edition با قیمت 400 دلار، ابتدا در کشورهای آمریکا، کانادا، مکزیک، ژاپن، استرالیا، نیوزیلند و کره جنوبی در روز 12 نوامبر (22 آبان) و در بازارهای بقیه نقاط دنیا نیز در روز 19 نوامبر (29 آبان) عرضه می‌شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.