نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 01 مهر 1399
ساعت 15:00

سونی نسخه فیزیکی Marvel’s Spider-Man Remaster را منتشر نمی کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته Insomniac Games، این شرکت برنامه‌ای برای عرضه بازی Marvel’s Spider-Man Remaster به صورت فیزیکی ندارد.

بازی جدید Marvel’s Spider-Man: Miles Morales محصول اینسامنیاک گیمز، یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین عناوین موجود در برنامه لانچ PS5 است. پیرامون این بازی اخیرا نسخه‌های مختلف آن نیز فاش شد که در یک مورد جالب و نسخه Ultimate Launch Edition این بازی، شاهد عرضه نسخه ریمستر Marvel’s Spider-Man محصول سال 2018 هستیم. گفتنی است که هم نسخه معمولی و هم Marvel’s Spider-Man بازی Spider-Man: Miles Morales، به صورت فیزیکی و دیجیتالی برای PS5 عرضه می‌شوند. در این زمینه و درحالی که عرضه این بازی حتی برای کنسول فعلی PS4 هم تایید شده، سونی درباره نسخه ریمستر Marvel’s Spider-Man سال 2018 اطلاعات چندانی منتشر نکرده است.

در این ارتباط، اینسامنیاک گیمز به تازگی از طریق حساب توییتری رسمی خود دو موضوع را تایید کرده است. مورد اول این است که سونی هیچ برنامه‌ای برای عرضه مستقل و فیزیکی بازی Spider-Man Remaster ندارد و به این ترتیب، تنها روش تهیه بازی خرید Spider-Man: Miles Morales Ultimate Launch Edition است. مورد دوم که توسط استودیو پاسخ داده شده درباره آپگرید نسخه PS4 بازی Spider-Man به نسخه ریمستر در PS5 است. در این زمینه نیز اینسامنیاک گفته که آن‌ها این سناریو را بررسی کردند و به زودی اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در روز 12 نوامبر/22 آبان و همزمان با روز عرضه PS5 منتشر می‌شود. نسخه ریمستر بازی Marvel’s Spider-Man نیز برای خریداران Ultimate Edition این بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.