نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 04 مهر 1399
ساعت 18:00

تعداد بازیکنان همزمان Rocket League از یک میلیون عبور کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Rocket League مدت زمان کوتاهی بعد از رایگان شدن تجربه آن در فروشگاه‌های مختلف، حالا به آمار یک میلیون بازیکن همزمان دست پیدا کرده است.

بازی Rocket League یکی از موفق‌ترین عناوین ایندی سال‌های گذشته است که مرتبا رکوردهای فوق‌العاده‌ای را در زمینه جذب بازیکن ثبت می‌کند. در اوایل همین سال، گزارش شد که مجموع بازیکنانی که این بازی را تجربه کردند به 75 میلیون رسیده که این تعداد بازیکن از سال 2015 تا آن تاریخ، در بیش از 5 میلیارد مسابقه به رقابت پرداختند. لازم به ذکر است که استودیو سازنده این بازی یعنی Psyonix، به تازگی توسط کمپانی اپیک گیمز خریداری شد و از آن زمان تاکنون، تحولات مختلفی در این بازی شکل گرفته که مهم‌ترین آن، تبدیل شدن آن به یک بازی Free to Play یا رایگان بوده است.

در ارتباط با این بازی، اخیرا Corey Davis از مدیران استودیو Psyonix اعلام کرده که رایگان شدن Rocket League حالا باعث ثبت رکورد جدیدی شده و این بازی شاهد تجربه همزمان و مشترک بیش از یک میلیون نفر بوده است. همان‌طور که اشاره شد این بازی قبلا هم شاهد ثبت رکوردهای جذب بازیکن بوده، ولی این اولین بار است که به صورت همزمان، بیش از یک میلیون بازیکن آن را تجربه می‌کنند؛ موضوعی که با توجه به این گزارش مستقیما به تصمیم رایگان شدن بازی برمی‌گردد.

بازی Rocket League در حال حاضر روی همه پلتفرم‌های اصلی در دسترس قرار دارد. در ارتباط با این بازی و رایگان شدن تهیه آن، فروشگاه اپیک اخیرا اعلام کرده که بازیکنانی که اقدام به اضافه کردن این بازی در کتابخانه عناوین خودشان کنند، مبلغ 10 دلار کوپن خرید از این فروشگاه برای ماه آینده دریافت کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.