نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 05 مهر 1399
ساعت 12:00

انتشار Metal Gear، Metal Gear Solid و Metal Gear Solid 2 برای PC

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کونامی در خبری غافلگیرکننده، از عرضه چهار بازی کلاسیک خود برای پلتفرم پی‌سی و از طریق فروشگاه GOG خبر داد.

پس از انتشار تعدادی گزارش تایید نشده، سرانجام کونامی در یک خبر غافلگیرکننده اعلام کرد که بازی‌های Metal Gear، Metal Gear Solid و Metal Gear Solid 2: Substance در کنار Konami Collector’s Series: Castlevania & Contra به پلتفرم PC و فروشگاه GOG می‌آید. همچنین لازم به ذکر است که بازی‌ها در این فروشگاه، قیمت‌هایی در بازه 6 دلار تا 10 دلار دارند. گفتنی است که فروشگاه GOG یا Good Old Games متعلق به کمپانی لهستانی سی‌دی پراجکت، سازنده سری ویچر و همچنین بازی در صف عرضه سایبرپانک 2077 است.

پیرامون عناوین کلاسیک کونامی که اخیرا وارد پی‌سی و فروشگاه GOG شدند، این عناوین قبلا در انحصار کنسول‌ها بودند و عرضه آن‌ها در کامپیوتر، شامل پشتیبانی از ذخیره بازی در فضای ابری نیز می‌شود. البته در این رابطه، به نظر Konami Collector’s Series: Castlevania & Contra از چنین ویژگی پشتیبانی نمی‌کند، هرچند پشتیبانی از کنترلر برای آن تایید شده است. همان‌طور که از گزارش اولیه مشخص بود، به نظر نمی‌رسد که هیچ کدام از این باز‌ها شاهد ارتقاهای گرافیکی خاصی شده باشند و به نظر پورت کامل از نسخه روز اول این عناوین کلاسیک هستند.

نکته دیگر، البته به شایعات چند روز اخیر برمی‌گردد که می‌تواند به عرضه مجدد عناوین بیشتری از سری Metal Gear Solid اشاره داشته باشد. در شایعات اخیر، حتی از ساخته شدن یک بازی ریمیک یا بازسازی کامل Metal Gear Solid به صورت انحصاری زماندار PS5 هم گفته شده بود و البته درباره ریمستر شدن بازی‌های Metal Gear Solid 2، 3 و 4 هم گمانه‌زنی شده بود. باید در نظر گرفت که این شایعات توسط کونامی تایید نشده‌اند و باید منتظر ماند و دید که درنهایت صحت پیدا می‌کنند یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.