نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 05 مهر 1399
ساعت 15:00

احتمال عرضه Resident Evil Village برای Xbox One و PS4 وجود دارد

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام به تازگی وعده داده که پورت کردن Resident Evil Village برای کنسول‌های نسل هشتمی را در نظر می‌گیرد، هرچند در این زمینه قول نمی‌دهد.

کمپانی کپ‌کام چند ماه پیش، رسما از بازی هشتم سری رزیدنت اویل با عنوان Resident Evil Village رونمایی کرد، که قرار است در سال 2021 برای کنسول‌های نسل نهمی PS5، Xbox Series X/S و البته PC عرضه شود. در ارتباط با این بازی، از مدتی قبل شایعاتی وجود داشت که نشان می‌داد شرکت ژاپنی، به دنبال راهی برای عرضه بازی برای کنسول‌های فعلی نسل هشتمی نیز هست. پیرامون این موضوع یک نماینده کپ‌کام که اخیرا در رویداد آنلاین Tokyo Game Show 2020 صحبت می‌کرد، گفته که چنین موضوعی درست است، هرچند آن‌ها نمی‌توانند با قطعیت چنین قولی بدهند.

لازم به ذکر است که اینسایدر شناخته‌شده این سری یعنی DuskGolem که اولین بار درباره احتمال پورت نسل هشتمی بازی گفته بود، مدت طولانی هست که اطلاعات مختلف و تایید نشده‌ای از بازی به اشتراک می‌گذارد. او که از مدت‌ها قبل از رونمایی این بازی، به درستی اطلاعات مختلفی را از جمله عنوان Village منتشر کرده بود، اشاره داشت که نسخه هشتم سری ابتدا با عنوان Resident Evil Revelations 3 کار تولید را شروع کرد که البته در ادامه، به خاطر استقبال خوب داخلی، تبدیل به نسخه هشتم از خط اصلی داستانی سری شد. به گفته DuskGolem این یک بازی از نظر جغرافیایی بزرگ است و با توجه به لوکیشن‌های بزرگ و پررنگ‌تر شدن المان گردش در محیط، توسعه آن منحصرا به کنسول‌های نسل نهمی محدود شد. در هر صورت باید توجه داشت که بسیاری از این اظهارنظرها با واکنش کپ‌کام مواجه نشده و همچنان به عنوان شایعه درنظر گرفته می‌شوند.

Resident Evil Village در تاریخ نامعلومی در سال 2021 برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه می‌شود. باید دید که شرکت عرضه بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی را به صورت رسمی تایید خواهد کرد یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.