نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 11 مهر 1399
ساعت 12:00

بازی Silent Hill 4: The Room توسط PEGI برای پی سی رده بندی سنی شد

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سازمان رده بندی سنی PEGI، به تازگی رتبه بندی سنی تازه‌ای را برای بازی کلاسیک Silent Hill 4: The Room برای پلتفرم PC منتشر کرده است.

فرنچایزهای بسیار بزرگ زیادی در عصر PS2 وجود دارند که با وجود خاموش بودن و بی خبری از آن‌ها، هنوز طرفداران بزرگی در اختیار دارند. یکی از بزرگ‌ترین بازیگران ژانر وحشت در آن دوره، سری بازی‌های «سایلنت هیل» محصول شرکت کونامی بود. این مجموعه البته کار خود را تا سال 2012 و بازی Silent Hill: Downpour هم ادامه داد ولی از آن زمان به بعد، علیرغم درخواست‌های مکرر همچنان در وضعیت خاموش به سر می‌برد. پیرامون این سری، همیشه شایعاتی درباره بازگشت وجود دارد، ولی این موارد از اوایل سال 2020 تا به حال جدی‌تر شدند و گمانه‌زنی‌هایی از ریبوت شدن مجموعه و ... هم وجود داشت. نکته جالب، همکاری اخیر کونامی با سازندگان در تولید یک کراس اور سایلنت هیل در بازی Dead by Daylight بود، موضوعی که باعث شده تا شایعات پیرامون توجه مجدد کونامی به این سری جدی‌تر شود.

در ارتباط با این سری، اخیرا مشخص شده که بنیاد رده بندی سنی PEGI، اقدام به اختصاص یک رتبه بندی سنی به بازی Silent Hill 4: The Room، آن هم در پلتفرم PC کرده است. گفتنی است که این بازی اولین بار در سال 2004 برای پلی‌استیشن 2 منتشر شده بود، و گرچه سابقه عرضه در PC را هم داشته، ولی انتشار رده بندی سنی جدید 18 سال برای همین پلتفرم، می‌تواند به معنی انتشار مجدد آن برای پی‌سی باشد. گفتنی است که کونامی چند روز پیش تعدادی از بازی‌های کلاسیک سری Metal Gear را هم برای پی‌سی (و از طریق فروشگاه GOG) عرضه کرد، که می‌تواند الگوی مشابهی برای عرضه پی‌سی Silent Hill 4: The Room هم در نظر گرفته شود.

Silent Hill 4 آخرین بازی این سری برای پلی‌استیشن 2 است، که در سال 2004 برای ویندوز هم عرضه شده بود. گفتنی است که بازی‌های کلاسیک دیگر نظیر Silent Hill 2 و Silent Hill 3 نیز سابقه انتشار برای پی‌سی را داشتند و با توجه به رده بندی سنی جدید، می‌توان منتظر عرضه مجدد این عناوین کلاسیک برای این پلتفرم بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.