نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 12 مهر 1399
ساعت 18:00

Hyper Scape در برآورده کردن انتظارات بالای یوبی سافت موفق نبوده

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت در اطلاعیه‌ای گفته که با توجه به برآورده نشدن انتظارات بالای آن‌ها از Hyper Scape، قصد ایجاد تحولاتی در بخش‌های مختلف بازی را دارند.

با در نظر گرفتن محبوبیت بسیار بالای عناوین بتل رویال و ورود اکثر ناشران بزرگ صنعت گیم به این بازار، جای تعجبی نبود که یوبی‌سافت نیز از مدتی پیش و با انتشار بازی Hyper Scape به این جمع ملحق شد. یوبی‌سافت البته دیرتر از بقیه بزرگان این صنعت وارد بازار ژانر بتل رویال شد و با Hyper Scape وعده یک تجربه کاملا جدید، جذاب و با المان‌های نوآورانه را داد. با توجه به اینکه این بازی از چند هفته پیش به صورت رسمی برای همه پلتفرم‌ها منتشر شده، حالا وقت خوبی است که بازخوردهایی کلی را درباره آن داشت. این خصوصا با در نظر گرفتن این نکته است که Hyper Scape لانچ چندان خوبی را پشت سر نگذاشت و با معیارهای مختلف، نظیر منتقدان، تعداد مخاطبان، تعداد بازدیدها در توییچ و ... هرگز عملکرد قابل توجهی نداشته است.

با توجه به این پیش زمینه، یوبی‌سافت به تازگی در اطلاعیه‌ای پذیرفته که Hyper Scape انتطارات بالای آن‌ها را برآورده نکرده است:

ما با بازی Hyper Scape موفق نشدیم به آن سطح انتظار بالایی که برای انتشار نسخه کامل متصور شده بودیم دست پیدا کنیم. ما در برنامه‌های بعدی که برای این بازی داریم، قصد داریم تجربه آن را به شکلی کنیم که برای همه بازیکنان جذاب و لذت‌بخش باشد. برای این کار، ما در پنج بخش تحولاتی را ایجاد خواهیم کرد تا مطمئن شویم که تجربه کردن این بازی، جامعه بزرگ‌تری از بازیکنان را در بر بگیرد. این موارد می‌تواند به ارتقاها و بروزرسانی‌ها، اضافه کردن ویژگی‌های جدید، کراس پلی و ... مربوط باشد.

پیرامون پنج بخش، یوبی‌سافت به تجربه بهتر بخش مبارزات اشاره کرده که درحال حاضر این بخش در بازی، بیشتر مورد پسند بازیکنان بسیار بامهارت است و اکثر تازه‌واردان تجربه خوبی از مبارزات ندارند. یوبی‌سافت همچنین ادامه داده که به بازیکنان تازه وارد زمان بیشتری را برای آشنا شدن و پیدا کردن مهارت‌های لازم اختصاص خواهد داد. بهبود حالت‌های قابل بازی فعلی و اضافه کردن حالت‌های جدید، ایجاد هدف‌گذاری‌های مشخص در بازی برای اینکه بازیکنان به تجربه طولانی‌مدت در Hyper Scape بپردازند و درنهایت اضافه شدن قابلیت کراس پلی از مهم‌ترین مواردی هستند که برای بهبود تجربه بازی مورد تمرکز یوبی‌سافت قرار گرفته است.

Hyper Scape درحال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.