نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 14 مهر 1399
ساعت 15:00

صدرنشینی Crash Bandicoot 4 در هفته اول عرضه در جدول فروش بریتانیا

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Crash Bandicoot 4: It’s About Time و Star Wars: Squadrons فروش خود را با صدرنشینی در جدول فروش بریتانیا شروع کردند.

مهم‌ترین عناوین عرضه شده صنعت گیم در هفته گذشته دو بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time و Star Wars: Squadrons بودند که اتفاقا در یک روز و به صورت همزمان منتشر شدند. پیرامون شروع کار این دو بازی که پیرامون دو فرنچایز محبوب صنعت گیم نیز به حساب می‌آیند، گزارش هفتگی از جدول فروش بازی‌ها در بریتانیا نشان می‌دهد که هر دو بازی پایان هفته را با صدرشنینی خاتمه دادند. در ادامه همین گزارش، البته اشاره شده که بازی Crash Bandicoot 4 با وجود این صدرنشینی، هرگز به اندازه فروش هفته اول N.Sane Trilogy موفق نبوده و درواقع 80٪ فروش فیزیکی پایین‌تری به نسبت آن عنوان داشته است. همچنین اعلام شده که 82٪ فروش این بازی در PS4 بوده است.

پس از Crash Bandicoot 4، بازی Star Wars: Squadrons در رتبه دوم قرار دارد که البته فقط با فاصله 1000 نسخه فروش کم تر در این جایگاه قرار گرفته است. گفتنی است که این بازی نیز به نسبت بازی قبلی همین سری یعنی Star Wars Jedi: Fallen Order، شاهد افت شدید فروش فیزیکی، و این بار به میزان 72٪ کم تر بوده است. 68٪ فروش مجموع این بازی نیز برای پلتفرم PS4 بوده است. شما در ادامه فهرست 10 بازی پرفروش هفته اخیر تا پایان روز 3 اکتبر (12 مهر) در بریتانیا را مشاهده می‌کنید.

  1. Crash Bandicoot 4: It’s About Time
  2. Star Wars: Squadrons
  3. Super Mario 3D All-Stars
  4. Animal Crossing: New Horizons
  5. Marvel’s Avengers
  6. Mario Kart 8 Deluxe
  7. Minecraft Dungeons
  8. Minecraft (Switch)
  9. Mafia: Definitive Edition
  10. Mafia Trilogy
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.