نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 18 مهر 1399
ساعت 12:00

رویداد خبری بعدی بازی Cyberpunk 2077 هفته آینده پخش می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سی‌دی پراجکت تاریخ پخش اپیزود چهارم از رویدادهای خبری Night City Wire برای بازی Cyberpunk 2077 را اعلام کرده است.

CD Projekt RED خبر از پخش اپیزود دیگری از رویدادهای خبری Night City Wire برای بازی سایبرپانک 2077 داده است. براساس این خبر که از طریق حساب رسمی توییتری بازی منتشر شده، قسمت چهارم رویداد خبری Night City Wire قرار است در روز 15 اکتبر (24 مهر ساعت 19:30 به وقت ایران) از طریق شبکه‌های اجتماعی پخش شود.

براساس این گزارش، یکی از محورهای این قسمت، صحبت درباره وسایل نقلیه و ماشین‌ها هست و جزئیات مختلف آن‌ها از جمله ظاهر، صداها و سایر ویژگی‌های آن‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. نمایش ویدیوهای بیشتری از گیم‌پلی و خبرهای دیگر از جمله مواردی است که در رویداد پیش رو دیده خواهند شد. در این خبر همچنین به محتواهای پس از عرضه هم اشاره کوتاهی شده، و CD Projekt گفته که برنامه معرفی و عرضه آن‌ها «به زودی» اعلام می‌شود. به این ترتیب احتمال قرار گرفتن این بخش نیز در اپیزود چهارم Night City Wire وجود خواهد داشت. پیرامون این محتواها، تاکنون فقط انتشار آپدیت رایگان ارتقادهنده کنسول‌های نسل نهمی، و حالت مخصوص چندنفره آنلاین تایید شده است. با این حال انتشار محتواهای قابل بازی بیشتر و پولی، از مدتی پیش تایید شده بود.

با توجه به خبر تکمیل فرایند ساخت و اصطلاحا گلد شدن بازی در چند روز گذشته، عرضه Cyberpunk 2077 در روز 19 نوامبر (29 آبان) و برای Xbox One، PS4 و PC قطعی است. این بازی گرچه از طریق قابلیت Backward Compatibility در کنسول‌های نسل نهم قابل تجربه است، ولی آپدیت ارتقادهنده مخصوص نسل نهمی آن با چند ماه تاخیر در سال 2021 منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.