نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 19 مهر 1399
ساعت 09:00

تریلر لانچ کنسول های Xbox Series X/S منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت در فاصله یک ماه تا عرضه کنسول‌های نسل نهمی Xbox Series X|S تریلر لانچ این پلتفرم‌ها را منتشر کرده است.

پس از مدت‌ها انتظار برای از راه رسیدن کنسول‌های نسل نهمی، حالا فقط یک ماه تا عرضه دو کنسول Xbox Series X و Xbox Series S باقی مانده است. سال 2020 به خاطر شیوع ویروس کرونا از چین در سرتاسر جهان، تحولات زیادی را در سطح دنیا به وجود آورد که شرایط قرنطینه، باعث بروز مشکلات زیادی شد. در حالی که این شرایط کماکان ادامه دارد و انتظار می‌رفت که این وضعیت روی عرضه کنسول‌های نسل نهمی تاثیرگذار باشد، مایکروسافت و سونی به وعده خود عمل کردند و کاملا آماده عرضه کنسول‌های بعدی خود هستند. پیرامون مایکروسافت، این شرکت یک ماه تا عرضه دو کنسول Xbox Series X و Xbox Series S فاصله دارد و به همین مناسبت، تریلر لانچ این کنسول‌ها را منتشر کرده است. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید:

 

در تریلر لانچ Xbox Series X|S مایکروسافت از بازیگر هالیوود یعنی Daniel Kaluuya استفاده کرده تا پیام Power Your Dream را از تجربه نسل نهمی این کنسول‌ها منتقل کند. گفتنی است که هر دو کنسول، مجهز به سخت‌افزارهای مدرن و مجهز به تکنولوژی‌های روز هستند و با توجه به افزایش چندبرابری توان پردازشی، انتظار می‌رود که تجربه عناوین نسل نهمی بسیار واقع‌گرایانه‌تر باشد.

Xbox Series X با قیمت 500 دلار و Xbox Series S با قیمت 300 دلار، در روز 10 نوامبر (20 آبان) همزمان در سرتاسر دنیا عرضه خواهند شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.