نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 28 مهر 1399
ساعت 09:00

پیش بینی فروش 15 میلیونی بازی Cyberpunk 2077 در سال اول انتشار

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکل پکتر تحلیلگر شناخته شده صنعت گیم، معتقد است که Cyberpunk 2077 در سال اول انتشار، حداقل 15 میلیون نسخه فروش خواهد داشت.

Cyberpunk 2077 یکی از موردانتظارترین عناوین امسال و شاید یک دهه گذشته است که حالا فقط یک ماه تا موعد انتشار فاصله دارد. با توجه به اعتبار بسیار بالای استودیو سازنده یعنی CD Projekt RED و ساخت سری بازی‌های شدیدا پرطرفدار The Witcher، بسیاری منتظر انتشار جدیدترین عنوان نقش‌آفرینی این شرکت هستند. سی‌دی پراجکت وعده‌های زیادی هم درباره بازی داده و با توجه به اطلاعات و نمایش‌هایی که از بازی به اشتراک گذاشته شده، حالا همه منتظر عرضه یکی از بزرگ‌ترین و پرجزئیات‌ترین عناوین RPG صنعت گیم هستند.

مایکل پکتر تحلیلگر صنعت گیم، اخیرا در ارتباط با انتشار سایبرپانک 2077 و پیش‌بینی خود از موفقیت این بازی صحبت‌های تازه‌ای انجام داده است. به گفته پکتر، این بازی در شرایط حداقلی تا 15 میلیون، و در بهترین شرایط می‌تواند تا 30 میلیون نسخه در سال اول انتشار فروش داشته باشد.

پیش‌بینی [درباره فروش بازی] کار سختی است. این بازی همچنین در ماه نوامبر و در فصل تعطیلات پایان سال عرضه می‌شود و خوب می‌توان تخمین 15 میلیون نسخه را داشت. آیا می‌تواند 20 میلیون بفروشد؟ قطعا. 12 میلیون؟ باز هم ممکن است. با این حال تخمین 15 میلیون نسخه فروش به نظر درست‌تر باشد. با این حال اگر امتیاز متاکریتیک بازی چیزی مثل 99 باشد، شما می‌توانید انتظار فروش تا 30 میلیون نسخه را هم داشته باشید. با این حال با امتیاز متا 90، انتظار فروش 15 میلیون ممکن است. به نظرم سایبرپانک 2077 امتیاز 80 نخواهد گرفت و بازی بزرگی خواهد شد.

پیرامون امتیاز متا، به نظرم بین امتیازات 90 و 97 واقعا تفاوت‌ها و ویژگی‌ها مربوط به موارد خیلی ظریفی است که مورد تمرکز منتقدان قرار می‌گیرد. من می‌توانم برای بازی شانس دریافت امتیاز 97 را قائل شوم، با این حال درحال حاضر پیش بینی من امتیاز 92 از متاکریتیک است، و با این امتیاز بازی می‌تواند فروش 15 میلیونی [در سال اول] داشته باشد.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 19 نوامبر (29 آبان) برای PS4، Xbox One، PC و Stadia منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.