نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 29 مهر 1399
ساعت 15:00

تروفی ها در PS5 ممکن است شامل پاداش های اضافی دیجیتال باشند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گزارش جدیدی نشان می‌دهد که سیستم تروفی در PS5، ظاهرا امکان ارائه پاداش‌های اضافی دیجیتال نظیر آواتار پروفایل و ... هم دارد.

با توجه به اطلاعیه اخیر سونی، سیستم تروفی پلی‌استیشن در آستانه عرضه PS5 با تغییر و تحولات جدیدی روبرو شد که این شامل افزایش حداکثر سطح، بالا رفتن ارزش امتیازی تروفی‌ها، نمایش آیکون‌های جدید و ... بوده است. این شرکت البته از رابط کاربری کنسول جدید خودش هم رونمایی کرد، که این بخش تحولات ساختاری زیادی را به نسبت رابط کاربری PS4 خواهد داشت و بازیکنان به نظر با سیستم کاربردی‌تر، پرامکانات‌تر و البته ساده‌تری مواجه خواهند شد.

گزارش جدیدی که اولین بار توسط MP1st منتشر شده، نشان می‌دهد که در بخش Control Center بازی Destruction AllStars و تروفی‌های اخیرا کسب شده، بازیکن پاداشی اضافی نیز در کنار کسب آن تروفی دریافت کرده است. شما در ادامه تصاویر منتشر شده را که براساس ویدیو اخیر رابط کاربری PS5 است مشاهده می‌کنید.

ps5 trophy reward 1024x431

ps5 trophy reward 1024x431

با توجه به این تصاویر، بازیکن یک تروفی برنز و یک تروفی طلایی کسب کرده که در پایین قسمت توضیحات آن‌ها، می‌توان عبارت Profile Banner و Profile Avatar را دید. برای مثال بازیکن با کسب آن تروفی طلا، یک آواتار قابل استفاده در پروفایل کاربری خودش هم دریافت کرده است. لازم به ذکر است که این نوع پاداش‌های در کنار تروفی، موضوعی است که سونی تا به حال درباره آن چیزی نگفته و برای اطمینان باید منتظر تایید شرکت بود. با این حال در صورت صحت، این طور به نظر می‌رسد که بازیسازان حالا از سیستم تروفی، می‌توانند برای تخصیص پاداش‌های دیجیتال هم استفاده کنند. این پاداش‌ها، می‌تواند مواردی نظیر آواتار، بنر، تم یا پوسته و ... باشد و قطعا می‌تواند به یک ویژگی جالب و محبوب تبدیل شود.

کنسول‌های بازی PlayStation 5 با قیمت 500 دلار و PlayStation 5 Digital Edition با قیمت 400 دلار، ابتدا در کشورهای آمریکا، کانادا، مکزیک، ژاپن، استرالیا، نیوزیلند و کره جنوبی در روز 12 نوامبر (22 آبان) و در بازارهای بقیه نقاط دنیا نیز در روز 19 نوامبر (29 آبان) عرضه می‌شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.