نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 30 مهر 1399
ساعت 09:00

سیزن پس و محتواهای پس از عرضه Assassin’s Creed Valhalla معرفی شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت برنامه کامل محتواهای پس از عرضه پولی، رایگان و سیزن پس بازی Assassin’s Creed Valhalla را اعلام کرد.

بازیکنان دو بازی اخیر سری اساسینز کرید یعنی Assassin’s Creed Origins و Odyssey، جدای از تجربه کمپین داستانی طولانی و بسیار پرمحتوای هر کدام از این عناوین، شاهد عرضه منظم محتواهای قابل بازی در هفته‌ها و ماه‌های پس از عرضه نیز بودند. با توجه به اطلاعیه اخیر یوبی‌سافت، طرفداران حالا از برنامه انتشار محتواهای پس از عرضه و محتواهای سیزن پس بازی Assassin’s Creed Valhalla نیز مطلع شده‌اند. شما درادامه تریلر معرفی این محتواها را مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به این تریلر، بازی Assassin’s Creed Valhalla مشابه دو عنوان قبلی سری، قرار است دو بسته محتوایی بزرگ و پولی از نوع اکسپشن دریافت کند. در بسته اکسپنشن اول، یعنی «Wrath of the Druids» که در بهار 2021 در دسترس قرار می‌گیرد، بازیکنان وارد نقشه جدیدی در کشور ایرلند می‌شوند و در اینجا خط داستانی و فعالیت‌های قابل انجام کاملا تازه‌ای را دنبال می‌کنند. بسته اکسپنشن دوم، یعنی «The Siege of Paris» که در تابستان 2021 منتشر می‌شود، بازیکنان را این بار وارد نقشه جدید پاریس فرانسه می‌کند، که مجددا در اینجا نیز خطوط داستانی و فعالیت‌های قابل انجام جدیدی وجود خواهد داشت. بازیکنان امکان خرید هر کدام از این بسته‌ها را به صورت جداگانه دارند، که البته کسانی که سیزن پس بازی با قیمت 40 دلار را داشته باشند نیز هر دو این بسته‌ها را دریافت خواهند کرد. دارندگان نسخه‌های Gold و Ultimate Editions بازی به صورت پیش فرض، سیزن پس را دراختیار خواهند داشت. دارندگان سیزن پس، خط داستانی اختصاصی نیز به نام «The Legend of Beowulf» را در بازی آزاد می‌کنند که وقایع آن در جزیره انگلستان دنبال می‌شود.

جدای از این محتواهای بزرگ اکسپنشن و پولی، یوبی‌سافت بروزرسانی‌ها، محتواها و فعالیت‌های بسیار زیادی را به صورت رایگان نیز منتشر خواهد کرد. به گفته یوبی‌سافت این بازی در طول سال اول انتشار، در چهار نوبت محتواهای قابل بازی رایگان و جدید دریافت می‌کند. این محتواها که در واقع به صورت فصلی منتشر می‌شوند، شامل اضافه شدن مناطق جدید، فعالیت‌های قابل انجام بیشتر، گیرها و آیتم‌های تزئینی، مهارت‌ها و سطوح جدید و ... هستند. به علاوه، حالت محبوب Discovery Tour Mode نیز در سال 2021 برای دارندگان بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Assassin’s Creed Valhalla در روز 10 نوامبر (20 آبان) برای Xbox Series X/S، Xbox One، PS4، PC و Stadia منتشر می‌شود. بازیکنان PS5 نیز همزمان با لانچ اولیه این کنسول در 12 نوامبر (22 آبان) امکان تجربه بازی در این پلتفرم را نیز دارند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.