نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 01 آبان 1399
ساعت 15:00

با تایید کونامی P.T قابل دریافت و بازی در PS5 نیست

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته کونامی، دمو قابل بازی P.T از طریق backward compatibility، قابل تجربه در PS5 نخواهد بود.

دمو قابل بازی کوجیما از بازی سایلنت هیل یا P.T، گرچه شامل یک تجربه بسیار محدود و بسته است، با این حال حتی با گذشت چند سال از انتشار هنوز توسط طرفداران سری و طرفداران ژانر وحشت مورد بحث قرار دارد. البته این دمو قابل بازی، هرگز به یک بازی کامل تبدیل نشد و کوجیما و کونامی درنهایت راه خود را از یکدیگر جدا کردند، با این حال جزئیاتی که از این دمو استخراج شده، به خوبی نشان می‌دهد که طرفداران سری پتانسیل تجربه چه بازی را از دست دادند.

پیرامون این دمو، البته طبیعتا کونامی مدت‌هاست که آن را از فروشگاه پلی‌استیشن حذف کرده است، با این حال بازیکنانی که در گذشته این بازی را دریافت کرده بودند همچنان آن را در کتابخانه عناوین خود مشاهده می‌کنند و امکان دسترسی و تجربه دمو در PS4 را دارند. با در نظر گرفتن پشتیبانی backward compatibility کنسول PS5 از عناوین PS4، این امیدواری برای دارندگان این دمو وجود داشت که بتوانند در کنسول جدید پلی‌استیشن نیز این دمو را تجربه کنند، موضوعی که البته به نظر نمی‌رسد اتفاق بیافتد. در این رابطه کونامی چنین گفته است:

این محتوا در فروشگاه پلی‌استیشن موجود نخواهد بود، بنابراین بازیکنان امکان دانلود مجدد آن از طریق backward compatibility را در کنسول PS5 نخواهند داشت.

در این زمینه، کونامی البته گرچه تایید کرده که امکان دانلود بازی وجود نخواهد داشت، با این حال ممکن است روش‌های دیگر نظیر اتصال هارددیسک اکسترنال PS4 شامل این دمو، به PS5 برای دارندگان کاربرد داشته باشد. از طرف دیگر کونامی، پس از شایعات متعدد چند ماه گذشته پیرامون احتمال بازگشت به فرنچایز Silent Hill، مدتی پیش با سازندگان dead by daylight همکاری داشت تا محتوای جدیدی را با محوریت این سری به بازی بیاورند. در این زمینه، شایعاتی از ساخته شدن یک بازی کامل و جدید برای سری توسط خود کونامی نیز وجود داشته، که البته هرگز تایید نشدند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.