نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 02 آبان 1399
ساعت 09:00

تریلر داستانی Immortals Fenyx Rising منتشر شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تریلر داستانی بازی جهان باز و فانتزی Immortals Fenyx Rising توسط یوبی سافت منتشر شد.

یوبی‌سافت پس از تحولات گسترده داخلی که در طول یک سال اخیر پشت سر گذاشت، حالا با تمام قوا آماده ورود به نسل نهم کنسول‌های بازی است و عناوین این ناشر نیز در طول هفته‌ها و ماه‌های پیش رو وارد بازار می‌شوند. درحالی که صحبت‌های عمده پیرامون این شرکت درباره دو بازی Watch Dogs: Legion و Assassin’s Creed Valhalla است، عنوان کاملا جدید دیگری نیز از جانب شرکت، و با محوریت دنیای داستانی فانتزی بر پایه اساطیر یونان باستان هم در صف عرضه قرار دارد. پیرامون این IP جدید یوبی‌سافت یعنی Immortals Fenyx Rising، شرکت اخیرا اقدام به انتشار تریلر داستانی بازی کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

درارتباط با این بازی، دو تریلر سیستم ساخت شخصیت و همچنین تریلر باس فایت نیز منتشر شده که از طریق یوتیوب می‌توانید تماشا کنید. پیرامون داستان، بازیکنان در این بازی با شخصیتی به نام Fenyx، باید خدایان تبعید شده یونان باستان را متحد کنند تا با کمک آن‌ها، علیه یک دشمن قدرتمند و قدیمی‌تر بجنگند. شخصیت Fenyx قابل سفارشی‌سازی از همان ابتدای کار است و گزینه‌های زیادی برای طراحی شخصیت موردنظر هر بازیکن وجود خواهد داشت.

بازی Immortals Fenyx Rising در روز 3 دسامبر (13 آذر) برای کنسول‌های نسل هشتمی، نسل نهمی، پی‌سی، گوگل استیدیا و Amazon Luna عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.