نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 02 آبان 1399
ساعت 15:00

رسانه ها از 7 آبان نقدهای Watch Dogs: Legion را منتشر می کنند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به اعلام OpenCritic، محدودیت انتشار نقدهای بازی Watch Dogs: Legion از روز 28 اکتبر / 7 آبان برداشته می‌شود.

با توجه به صفحه بازی Watch Dogs: Legion در وب‌سایت OpenCritic، نقدها و امتیازات وارد شده به این بازی توسط منتقدین و رسانه‌ها، از یک روز قبل از انتشار یعنی روز 28 اکتبر / 7 آبان اجازه انتشار پیدا خواهند کرد. لازم به ذکر است که سازندگان Watch Dogs: Legion این بار ایده‌های جاه طلبانه و بزرگی را در زمینه گیم‌پلی، داستان و جهان بازی به نمایش گذاشتند و باید دید که این بازی با چه بازخوردهایی از جانب منتقدین مواجه خواهد شد.

نوآورانه‌ترین ایده که در Watch Dogs: Legion وجود خواهد داشت مربوط به گیم‌پلی امکان بازی از طریق شهروندان است؛ به این ترتیب که حالا تمامی شهروندان شهر و لوکیشن این بازی یعنی لندن، قابل کنترل و بازی کردن خواهند بود. بازیکن درواقع می‌تواند هر کدام از شهروندان را که هویت، پیش‌زمینه‌ها، مهارت‌ها و ویژگی‌های مختص به خودشان دارند را در تیم خود استخدام، و بازی را از زاویه دید آن‌ها دنبال کنند. ذکر این نکته نیز جالب است که این سری، از ابتدا و از اولین بازی نیز امکان تعامل با همه شهروندان را می‌داد؛ با این حال این تعامل در حد تعامل با NPC ها بود و اینکه بتوان با هرکدام از شهروندان یک شهر جهان‌باز بازی را تجربه کرد، قطعا ایده بزرگ و جذابی خواهد بود.

بازی Watch Dogs: Legion در روز 29 اکتبر (8 آبان) برای PlayStation 4، Xbox One، PC و Stadia عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.