نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 03 آبان 1399
ساعت 18:00

تاریخ عرضه Apex Legends برای استیم مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Respawn Entertainment موعد عرضه بازی بتل رویال و رایگان Apex Legends در پلتفرم Steam را اعلام و از تاخیر در انتشار نسخه سوییچ خبر داد.

استودیو Respawn تجربه فوق‌العاده‌ای را در ژانر بتل رویال با Apex Legends پشت سر می‌گذارد و این بازی، حالا از یک جامعه طرفداران بزرگ و سرسخت برخوردار است. پیرامون این بازی، استودیو اخیرا یک خبر خوب و یک خبر بد منتشر کرده که بر این اساس، بازیکنان پلتفرم استیم در پی‌سی، می‌توانند شاهد عرضه بازی در روز 4 نوامبر (14 آبان) باشند. لازم به ذکر است که این روز، همزمان با لانچ محتواهای فصل هفتم بازی نیز هست که این نیز شامل اضافه شدن قهرمان یا Legend جدید و همچنین بتل پس است.

عرضه نسخه استیم بازی، البته همراه با پشتیبانی از Origin نیز هست و بازیکنان بازی در اوریجین می‌توانند با حفظ پیشرفت‌ها به استیم رفته و در هر زمان که مایل بودند مجدد به اوریجین بازگردند. لازم به ذکر است که بازیکنان Steam همراه با محتواهای فصل هفتم، تعدادی محتوای انحصاری با تم Half-Life و Portal هم دریافت خواهند کرد. علیرغم این خبرهای خوب، Respawn یک خبر بد نیز درباره این بازی دارد و بر این اساس، نسخه نینتندو سوییچ بازی که قرار بود در ادامه سال 2020 عرضه شود، حالا این انتشار به سال 2021 تاخیر خورده است. به گفته کارگردان بازی، این تصمیم به این دلیل گرفته شد تا سازندگان از ارائه بهترین تجربه ممکن برای پورت نسخه سوییچ Apex Legends اطمینان حاصل کنند، و با توجه به چالش‌های مختلف سال 2020 آن‌ها قصد نداشتند تا محصول نهایی با عجله ساخته شود.

Apex Legends در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی (از طریق Origin) در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.