نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 06 آبان 1399
ساعت 09:00

اجرای سه بازی یوبیسافت در PS5 و Xbox Series X با مشخصات 4K/60FPS

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت اعلام کرده که تعدادی از عناوین در صف عرضه شرکت، با مشخصات 4K/60FPS در PS5 و Xbox Series X اجرا خواهند شد.

یوبی‌سافت عناوین پرتعدادی را برای عرضه در ماه‌های پیش رو آماده کرده که البته تقریبا همه این بازی‌ها، به صورت بین نسلی و برای هر دو نسل کنسول‌های فعلی و نسل نهمی منتشر می‌شوند. در این رابطه، یکی از مهم‌ترین سوالات طرفداران، پیرامون مزایای اجرای این بازی‌ها روی پلتفرم‌های جدیدتر است که یوبی‌سافت حالا با انتشار گزارشی جدید، به آن پاسخ داده است. لازم به ذکر است که پیش از این، شرکت تایید کرده بود که بازی Assassin’s Creed Valhalla با مشخصات 4K/60FPS و Watch Dogs: Legion در زمان فعال بودن ray-tracing با مشخصات 4K/30FPS در کنسول‌های جدید اجرا می‌شوند.

با توجه به اعلامیه جدید، عرضه سه بازی دیگر و در صف عرضه شرکت با مشخصات 4K/60FPS تایید می‌شود. به این ترتیب، بازی‌های Immortals Fenyx Rising، Far Cry 6 و Riders Republic همگی با نرخ فریم 60 تصویر در ثانیه و رزولوشن 4K در دو کنسول PS5 و Xbox Series X تجربه خواهند شد. پیرامون مزایای دیگر، اشاره شده که Immortals Fenyx Rising به صورت پیش فرض از HDR و سرعت لود بالاتر پشتیبانی می‌کند. به علاوه این بازی، از تکنولوژی درونی Dolby Atmos موجود در Xbox Series X و همچنین موتور 3D audio و haptic feedback کنسول PS5 نیز استفاده می‌کند.

بازی‌های Immortals Fenyx Rising در روز 3 دسامبر (13 آذر)، بازی Far Cry 6 در 18 فوریه (30 بهمن) و Riders Republic نیز در روز 25 فوریه (7 اسفند) منتشر می‌شوند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.