نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 06 آبان 1399
ساعت 15:00

PUBG در PS5 و Xbox Series X با نرخ فریم 60FPS اجرا می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته سازندگان بازی بتل رویال PUBG، این عنوان گرچه فعلا نسخه مخصوص نسل نهمی دریافت نمی‌کند، ولی ارتقاهایی نظیر اجرا با نرخ فریم 60FPS خواهد داشت.

PlayerUnknown’s Battlegrounds یا پابجی، یکی از مهم‌ترین عناوین نسل هشتم و آغازکننده ترند بازی‌های بتل رویال بود، که البته همچنان در بین بهترین و محبوب‌ترین عناوین بتل رویال نیز قرار دارد. با توجه به نزدیک بودن عرضه کنسول‌های نسل نهمی، سازنده این بازی اخیرا جزئیات بیشتری را در این رابطه منتشر کرده است. برای شروع، این بازی فعلا نسخه مخصوص نسل نهمی دریافت نمی‌کند، با این حال از طریق قابلیت backward compatibility روی PS5 و Xbox Series X/S اجرا می‌شود و همه پیشرفت‌های موجود نیز منتقل خواهند شد.

اجرای بازی PUBG روی کنسول‌های نسل نهم، براساس نسخه PS4 Pro و Xbox One X خواهد بود و علاوه بر این، بازی با نرخ فریم 60 تصویر در ثانیه اجرا می‌شود. در این زمینه بازی بروزرسانی هم برای اضافه شدن گزینه اولویت نرخ فریم دریافت می‌کند. همچنین از دیگر مزایای اجرای بازی در PS5 و Xbox Series X/S نیز به روان بودن، پایداری بیشتر و سرعت لود بالاتر آن اشاره شده است.

پیرامون Xbox Series S، این بازی براساس نسخه ایکس‌باکس وان معمولی خواهد بود و به صورت پیش فرض با نرخ فریم 30 قابل تجربه است. هرچند اشاره شده که سازندگان در ادامه، گزینه‌ای را برای بالا بردن حداکثر نرخ فریم اجرای بازی در Xbox One و Xbox Series S اضافه خواهند کرد. به علاوه، اجرای بازی روی هر کدام از کنسول‌های نسل نهمی شامل پشتیبانی از ویژگی‌های cross-generation و cross-platform نیز خواهد بود.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در حال حاضر برای PS4، Xbox One، PC، iOS، Android و Stadia در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.