نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 07 آبان 1399
ساعت 12:00

عرضه Cyberpunk 2077 مجددا با تاخیر مواجه شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ علیرغم تکمیل فرایند ساخت و گلد شدن بازی Cyberpunk 2077، شرکت CD Projekt RED مجددا از تاخیر خوردن عرضه این بازی خبر داده است.

سایبرپانک 2077 یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال جاری میلادی است، که البته قرار بود در اوایل همین سال 2020 هم منتشر شود. با این حال با در نظر گرفتن دقت کاری و جزئی نگری بالای سازنده آن یعنی استودیو CD Projekt RED، این بازی بارها با تاخیر در عرضه مواجه شد، تا اینکه درنهایت قرار بود در روز 19 نوامبر (29 آبان) عرضه شود. دراین زمینه گزارش‌های بعدی و خصوصا خبر گلد شدن این بازی باعث شده بود تا بسیاری تصور کنند که اعلام تاخیر جدید منتفی به نظر می‌رسد؛ با این حال، این اتفاق باز هم تکرار شد و علیرغم تکمیل فرایند ساخت بازی، سی دی پراجکت گفته که طرفداران باید 21 روز بیشتر نیز برای دریافت بازی منتظر بمانند.

پیرامون خبر اعلام تاخیر در عرضه جدید Cyberpunk 2077، این موضوع به تازگی توسط CD Projekt و از طریق حساب رسمی توییتری بازی منتشر شده و این شرکت گفته که طرفداران، حالا در روز 10 دسامبر (20 آذر) این بازی را دریافت خواهند کرد. در توضیح بعدی شرکت درباره دلیل اتخاذ چنین تصمیمی، گفته شده که تیم سازندگان به این سه هفته وقت بیشتر احتیاج داشتند تا اطمینان حاصل شود که بازی، روی همه 9 پلتفرم مقصد بهترین عملکرد را داشته باشد و با در نظر گرفتن شرایط کار از خانه بازیسازان، درنهایت تصمیم به تاخیر خوردن سه هفته بیشتر برای عرضه بازی گرفته شد.

بازی Cyberpunk 2077 در روز 10 دسامبر (20 آذر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی منتشر می‌شود. این بازی از طریق Backward Compatibility در کنسول‌های نسل نهمی نیز اجرا می‌شود، با این حال ورژن مخصوص نسل نهمی بازی قرار است در سال 2020 منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.