نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 27 ارديبهشت 1396
ساعت 10:43

عنوان Far Cry 5 رسماً تأیید شد

5 از 5

Ubisoft رسماً عنوان Far Cry 5 را معرفی کرده است.

فارکرای 5 جدیدترین قسمت در سری شوتر اول شخص و فضای باز Far Cry می‌باشد. معرفی این بازی کمی قبل از ارائه گزارش مالی و درآمد کمپانی Ubisoft صورت گرفت و این موضوع نیز تأیید شد که این عنوان طی سال مالی جاری (یعنی تا تاریخ 31 مارس 2018 برابر با 11 فروردین 1397) عرضه خواهد شد.

اطلاعاتی درمورد جزئیات این بازی منتشر نشده است. لوکیشن و دوره زمانی که Far Cry 5 بر اساس طراحی خواهد شد، هنوز برای ما معما است. کمپانی یوبی‌سافت  طی این گزارش اظهار داشت که به زودی اطلاعات بیشتری در مورد بازی مذکور ارائه خواهد کرد؛ احتمالاً منظورش نمایشگاه E3 است.

این کمپانی از صحبت در مورد شایعات اخیر در رابطه با سبک وسترن بازی خودداری کرد. اخیراً شایعاتی در مورد بازی بعدی Far Cry منتشر شده بود که می‌توانید برای اطلاع از آن به این آدرس مراجعه فرمایید. Ubisoft سؤالی در مورد این بازی مطرح کرده است: «آیا آمادگی ماجراجوئی های بی نظیر و منحصر به فرد در بازی جدید Far Cry را دارید؟»

آخرین بخش از این سری، عنوان Far Cry: Primal بود که در سال 2016 عرضه شد و در دوره ماقبل تاریخ طراحی شده بود. این بازی به جای اینکه یک بخش اصلی از سری  Far Cry در نظر گرفته شود، به عنوان یک بخش فرعی و انشعابی از دیگر بخش ها به حساب آمد. در شهریور سال گذشته کمپانی  Ubisoft تأیید کرد که یک Far Cry  جدید در حال ساخت می‌باشد اما به این موضوع اشاره داشت که این بازی جدید لزوماً برای سال 2017 برنامه ریزی نشده است.

آقای Tommy Francois در این باره توضیح داده است:

«ما معتقدیم که نسخه آلفا برای این بازیها باید یک سال قبل از عرضه آنها ارائه شود. تلاش می‌کنیم تا این کار را انجام دهیم. حتی نمی‌دانم اجازه دارم این حرفها را بگویم یا نه. هدفی که ما داریم این است: ارائه نسخه آلفا یک سال زودتر از عرضه بازی، و در نتیجه کیفیت بهتر و اصلاحات بیشتر و بهتر.»

م.حافظ | اخبار | 17/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.