نویسنده: م.حافظ شنبه، 06 خرداد 1396
ساعت 12:57

آپدیت جدید و مهمی برای بازی Street Fighter 5 منتشر خواهد شد

5 از 5

استودیوی Capcom اعلام کرده است که آپدیت بعدی مهم برای بازی مبارزه ای Street Fighter 5 در تاریخ 30 می 2017 (9 خرداد 1396) عرضه خواهد شد و شامل مرحله (صحنه)، کاراکتر و ویژگی های جدید خواهد بود.
مرحله (صحنه) جدید Flamenco Tavern نام دارد و در کشور اسپانیا طراحی شده است. طرفداران متوجه خواهند شد که این مرحله جدید از مرحله Vega بازی Street Fighter 2 الهام گرفته است. مانند ویژگی های موجود در ورژن قبلی، بازیکنان Vega قادر به پریدن بر روی حصار فولادی، بالا رفتن بر روی آن، و سپس پرتاب کردن خود بر روی دشمن خواهند بود. مرحله Flamenco Tavern با قیمتی معادل 4 دلار یا 70000 پول رایج بازی در دسترس خواهد بود.

street 
بعلاوه مرحله Thailand که قبلاً ارائه شده بود و به علت محتوای مذهبی در موسیقی اش که به صورت غیرعمدی رخ داده بود، برای مدتی حذف شد و هم اکنون مجدداً ارائه شده است که با قیمت 4 دلار یا 70000 پول رایج بازی در دسترس می‌باشد.
همچنین شبکه بازسازی شده Capcom Fighters Network در همان روز عرضه خواهد شد که شامل تجربه چند نفره آنلاین می‌باشد که همراه آن، تغییرات تراز، چالش های ماهانه، و کاراکتر جدید Ed وجود خواهند داشت.
Street Fighter V عنوانی در ژانر مبارزه و مد تک نفره و چند نفره می‌باشد که استودیوهای Capcom و Dimps مسئولیت ساخت آن را بر عهده داشته اند. این عنوان، ششمین بخش از سری Street Fighter است که در سال 2016 برای PlayStation 4, Microsoft Windows عرضه شد و قرار است در آینده ورژن Linux نیز برای آن ارائه گردد.

م.حافظ | اخبار | 27/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.