نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 24 خرداد 1396
ساعت 14:29

تأخیر در عرضه بازی Metal Gear Survive

5 از 5

بازی Metal Gear Survive تاخیر خورد

کمپانی Konami اعلام کرده است که Metal Gear Survive با تأخیر مواجه شده و عرضه آن به اوایل سال 2018 موکول گردیده است.
این کمپانی در مصاحبه با سایت خبری Polygon اظهار داشته است که Metal Gear Survive مدتی با تأخیر عرضه خواهد شد تا سازندگان و توسعه دهندگان آن فرصت بیشتری برای اعمال تنظیمات بهتر بر روی این بازی داشته باشند. بعلاوه کمپانی کونامی اعلام کرده است که این بازی دارای یک مد تک نفره فشرده (dense single-player mode) می‌باشد.
در این بازی 4 گیمر می‌توانند با هم تشکیل یک گروه داده و به جستجو و اکتشاف در دنیای بازی بپردازند، در مأموریت ها شرکت کنند، با حرکات پنهانی و مخفی کاری در محیط اطراف پرسه بزنند و مخلوقات شبه-زامبی مرموز را شکار کنند.
در بازی Metal Gear Survive ورژن اصلاح شده ای از نقشه The Phantom Pain’s Afghanistan وجود دارد و گیمرها مجبور هستند برای پیداکردن منابع مورد نیازشان و دفاع از خود، به جستجو و کاوش در محیط اطرافشان بپردازند. این بازی در حال حاضر در نمایشگاه E3 2017 قابل بازی است.
Metal Gear Survive در ژانر اکشن ماجراجوئی و تلاش برای حفظ بقا طراحی شده که گیمر قادر است به صورت تک نفره یا چند نفره از تجربه آن لذت ببرد. این عنوان درواقع اولین بازی از سری Metal Gear می‌باشد که پس از جدا شدن آقای هیدئو کوجیما از کونامی در حال ساخت است. مسئولیت ساخت این بازی بر عهده استودیوی Konami Digital Entertainment بوده و ناشر آن کمپانی Konami می‌باشد. Metal Gear Survive برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 14/06/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.