نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 02 مرداد 1396
ساعت 13:20

بازی Dying Light در آینده 10 قطعه DLC رایگان دریافت خواهدکرد

4 از 5

بازی Dying Light طی 12 ماه آینده 10 قطعه DLC دریافت خواهد کرد

بازی Dying Light همواره سرزنده و جالب توجه است و بنابراین استودیوی TechLand تصمیم گرفته که باز هم از این بازی حمایت نماید.

استودیوی TechLand که سازنده بازی Dying Light می‌باشد، اعلام کرده که برنامه هایی برای ادامه حمایت های رایگان از این بازی خواهد داشت.

بر این اساس قرار است 10 قطعه DLC برای بازی Dying Light در طی 12 ماه آینده ارائه شوند که همه آنها بر روی تمامی پلتفرم های این بازی رایگان خواهند بود.

طبق صحبت های تولید کننده بازی Dying Light یعنی آقای Tymon Smektala ، این DLC ها ویژگی های جدیدی از قبیل دشمنان چالش برانگیز جدید، رویدادها و اتفاقات بیشتر در بازی، اسرار جدید و خیلی چیزهای دیگر به این بازی اضافه خواهند کرد.

استودیوی TechLand به زودی می‌خواهد یک محتوای کوچک شامل دشمنان جدید را بعنوان نسخه آزمایشی کوچک برای طرفداران عرضه کند؛ البته این محتوا در 10 تا DLC آینده وجود نخواهد داشت و فقط یک محتوای آزمایشی است. هم اکنون می‌توانید تریلر مربوط به آن را در پایان متن مشاهده کنید.

استودیوی Techland تصمیم به ادامه حمایت های خود در رابطه با بازی Dying Light گرفته و احتمالاً علتش این است که این بازی همواره حدود 500,000 کاربر فعال در هفته دارد. این شرایط برای بازی هایی که تاپ نیستند بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

در ماه می 2016 (خرداد 1395) استودیوی TechLand اعلام کرد که برنامه ای برای عرضه DLC جدید برای بازی Dying Light  ندارد و 2 پروژه مهم در دست دارد که تا سال 2017 عرضه خواهند شد. اینطور که پیداست برنامه اش تغییر کرده است. هنوز بازی جدیدی توسط این استودیو معرفی نشده است.

بازی Dying Light عنوانی در ژانر اکشن ماجراجوئی ترسناک زامبی از چشم انداز اول شخص می‌باشد که در فضای باز طراحی شده و عناصر تلاش برای بقا نیز در آن بکار رفته است. این بازی در سال 2016 برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows, Linux عرضه شد.

م.حافظ | اخبار | 24/07/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.