نویسنده: احسان ناخدا دوشنبه، 09 مرداد 1396
ساعت 02:12

خودرو Final Fantasy XV به Forza Horizon 3 می‌آید

5 از 5

خودرو The Regalia از بازی Final Fantasy XV به Forza Horizon 3 می‌آید

خودرو شیک و مجلل بازی Final Fantasy XV، یعنی The Regalia، هفته بعد در قالب یک DLC رایگان برای Forza Horizon 3 منتشر می‌شود. بازیبازهایی که عنوان Forza Horizon 3 را بر روی XB1 یا Windows، یا Final Fantasy XV را بر روی XB1 تهیه کرده‌اند، این ماشین را از طریق یک پیام در بازی یا Xbox Live message در روز 10 مرداد به رایگان دریافت خواهند کرد.

بازیکنان Final Fantasy XV می‌توانند از خودرو The Regalia در سرزمین Lucis سواری بگیرند و از این ماشین‌ در سفر حماسی و به‌یاد‌ماندنی خود استفاده کنند. از آن طرف هم بازیکنان Forza Horizon 3 به طور مشابه می‌توانند در مسیر سفرهای خود در استرالیا از این ماشین بهره ببرند. طبق گفته‌های سایت Xbox، خودرو The Regalia یک ماشین بسیار بزرگ و قدرتمند است؛ این ماشین 21 فوت طول و 7 فوت پهنا دارد و مجهز به موتور سوپرشارژ 7.2 لیتری V12 است که 536 اسب‌بخار قدرت و توانایی پیچشی 590 lb/ft دارد.

همانند Final Fantasy XV در Forza Horizon 3 هم می‌توانید سقف این خودرو را به دل‌خواه باز و بسته کنید، البته مطمئنا این خودرو در Forza Horizon 3 قابلیت پرواز نخواهد داشت. اطلاعات تکمیلی این خودرو در وب‌سایت رسمی Forza در دسترس است.

این اولین بار نیست که یک خودرو از یک بازی دیگر به مجموعه ماشین‌های Forza Horizon 3 اضاقه می‌شود، در گذشته دو خودرو Warthog از بازی Halo و Chryslus Rocket ’69 از Fallout 4 به این بازی اضافه شده بودند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.