نویسنده: احسان ناخدا دوشنبه، 09 مرداد 1396
ساعت 17:47

عنوان Battlefield 1 Revolution Edition توسط آمازون لو رفت

0 از 5

نسخه ویژه Battlefield 1 Revolution Edition مدتی قبل توسط شعبه فرانسوی Amazon لیک شد

امروز، عنوان Battlefield 1 Revolution Edition در لیست محصولات شعبه فرانسوی Amazon دیده شد که برای عرضه در روز 31 مرداد تاریخ خورده بود. این نسخه ویژه از بازی Battlefield 1، شامل Premium Pass، چهار اکسپنشن آینده این بازی و یکسری امکانات خوب دیگر می‌شد که 59.99 یورو قیمت داشت. در ادامه می‌توانید کاور منتشر شده از این نسخه را مشاهده کنید:      

لازم به ذکر است که تا به حال تنها یکی از چهار اکسپنشن منتشر شده (They Shall Not Pass)، و دومین اکسپنشن که In the Name of the Tsar نام دارد، قرار است در ماه سپتامبر عرضه شود. سومین و چهارمین اکسپنشن که با نام Turning Tides و Apocalypse شناخته می‌شوند، هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه ندارند. البته این خبر توسط کمپانی EA تایید نشده و ممکن مثل بقیه شایعات روز، بی‌اساس باشد. در چند روز قبل هم مدیر اجرایی EA، آقای Andrew Wilson، اعلام کرده بود که برنامه ویژه‌ای برای این بازی در طول نمایشگاه گیمزکام دارد و اصلا بعید نیست که چند روز بعد این نسخه در دسترس همگان باشد.

این تنها خبر سوپرایزکننده این روزهای اخیر نبود، مدتی قبل اعلام شد که این عنوان بیش از 21 میلیون بازیباز فعال دارد که در نوع خودش یک رکورد بسیار خوب به حساب می‌آید.

بازی Battlefield 1 هم اکنون برای PC, XB1 و PS4 در دسترس است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.